Now showing items 1-4 of 4

    • Planning as a pedagogical instrument in the “Segundo Tempo” program 

      Kravchychyn, Claudio; Castillo Retamal, Franklin; Castilho Teixeira, Fabiane; Rinaldi Bisconsini, Camila; Barbosa Anversa, Ana Luiza; Bássoli de Oliveira, Amauri Aparecido. Journal of Physical Activity and Sports Sciences; Vol. 18 Núm. 2 (2017): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-8
    • Planning as a pedagogical instrument in the “Segundo Tempo” program 

      Kravchychyn, Claudio; Castillo Retamal, Franklin; Castilho Teixeira, Fabiane; Rinaldi Bisconsini, Camila; Barbosa Anversa, Ana Luiza; Bássoli de Oliveira, Amauri Aparecido. Journal of Physical Activity and Sports Sciences; Vol. 18 Núm. 2 (2017): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-8
    • Planning as a pedagogical instrument in the “Segundo Tempo” program 

      Kravchychyn, Claudio; Castillo Retamal, Franklin; Castilho Teixeira, Fabiane; Rinaldi Bisconsini, Camila; Barbosa Anversa, Ana Luiza; Bássoli de Oliveira, Amauri Aparecido. Journal of Physical Activity and Sports Sciences; Vol. 18 Núm. 2 (2017): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-8
    • Planning as a pedagogical instrument in the “Segundo Tempo” program 

      Kravchychyn, Claudio; Castillo Retamal, Franklin; Castilho Teixeira, Fabiane; Rinaldi Bisconsini, Camila; Barbosa Anversa, Ana Luiza; Bássoli de Oliveira, Amauri Aparecido. Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; Vol. 18 Núm. 2 (2017): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-8