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Advertising genres and insertion forms in Spanish television: regulation vs. reality
Cuadernos.info; No. 34 (2014): Dossier: Evolución y Futuro de la Publicidad; 61-80. -
Advertising in Children and Memory Based Brand Consideration Sets
Cuadernos.info; núm. 32: TEMA CENTRAL: NUEVOS DESAFÍOS A LA ÉTICA; 89-100. -
Advertising in Children and Memory Based Brand Consideration Sets
Cuadernos.info ; Núm. 32 (2013): TEMA CENTRAL: NUEVOS DESAFÍOS A LA ÉTICA; 89-100. -
Advertising, phenotypic diversity and intercultural dynamization in Catalonia in times of crisis and change
Cuadernos.info; No. 48 (2021): Temas Generales: Cambio y Continuidad 2.0; 139-165. -
Advertising, pluralism and elections: local governments and their media spending
Cuadernos.info; núm. 45; 95-111. -
Advertising, pluralism and elections: local governments and their media spending
Cuadernos.info; No. 45 (2019): Temas Generales: Adiós al papel: en 2020 Cuadernos.info será una revista exclusivamente digital; 95-111. -
Aesthetic Enjoyment and Repugnance in Hannibal: character engagement, temporal prolongation and mise-en-scène
Cuadernos.info; núm. 44: Medios y Sociedad en el Cono Sur; 209-224. -
Aesthetic Enjoyment and Repugnance in Hannibal: character engagement, temporal prolongation and mise-en-scène
Cuadernos.info; No. 44 (2019): MEDIA AND SOCIETY IN SOUTHERN CONE; 209-224. -
AEtatis Novae
Cuadernos.info; núm. 8: TEMAS GENERALES; 115-116. -
AEtatis Novae
Cuadernos.info ; Núm. 8 (1993): TEMAS GENERALES; 115-116. -
Agenda and use of sources in headlines and lead stories in Chilean media. A study of the press, online, radio and television news
Cuadernos.info; núm. 40: Comunicación y Opinión Pública; 107-121. -
Agenda and use of sources in headlines and lead stories in Chilean media. A study of the press, online, radio and television news
Cuadernos.info; No. 40 (2017): Dossier: Comunicación y Opinión Pública; 107-121. -
Al ritmo de las noticias
Cuadernos.info; núm. 10: TEMAS GENERALES; 90-91. -
Al ritmo de las noticias
Cuadernos.info ; Núm. 10 (1995): TEMAS GENERALES; 90-91. -
ALGUNAS PROPIEDADES Y PRINCIPIOS DE GESTIÓN: ¿De qué modo contribuye la comunicación al logro de una empresa más responsable? / How do communications help build more responsible company? Some properties and management principles
Cuadernos.info; núm. 27: TEMA CENTRAL: COMUNICACIÓN ESTRATÉGICA; 111-122. -
Amenazas y posibilidades del sistema audiovisual europeo en la era digital / Threats and Possibilities of the European Audiovisual System in the Digital Age
Cuadernos.info; núm. 23: TEMAS GENERALES; 82-95. -
An experience of university education to communicate about poverty and inequality
Cuadernos.info; No. 37 (2015): Dossier: Hacia una mirada iberoamericana del periodismo y las comunicaciones; 151-166. -
An analysis model in Latin America; Corporate Social Responsibility (CSR) in communication companies
Cuadernos.info ; Núm. 27 (2010): TEMA CENTRAL: COMUNICACIÓN ESTRATÉGICA; 97-110. -
An Analysis of Health-Related Advertising in Spanish Radio
Cuadernos.info; núm. 29: TEMA CENTRAL: PERIODISMO INTERCULTURAL; 67-76. -
An Analysis of Health-Related Advertising in Spanish Radio
Cuadernos.info ; Núm. 29 (2011): TEMA CENTRAL: PERIODISMO INTERCULTURAL; 67-76.