Browsing Convergencia Educativa: Revista Electrónica de Educación by Title
Now showing items 222-241 of 652
-
Exposure to environmental lead and school performance in children of Antofagasta
UCMaule; Núm. 52 (2017): UCMaule; 25-44. -
Factores relacionados con la adherencia al tratamiento farmacológico en adultos mayores de un centro de salud familiar de la VI Región
Cuadernos de Enfermería; Núm. 1 (2021): Cuadernos de Enfermería; 52-63. -
Factors that affect school effectiveness in Latin America:
Convergencia Educativa; Núm. 9 (2021): Convergencia Educativa; 45-72. -
Family and School within the framework of the Law n° 20.911 on Civic Education
UCMaule; Núm. 57 (2019): UCMaule; 99-114. -
Family mediation with the presence of children. A model analysis
Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; Vol. 7 Núm. 1 (2021): Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; 146-165. -
Family social work and socio-juridical approach
Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; Vol. 2 Núm. 1 (2017): Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; 126-139. -
Feminismos, crisis y comunidades
Cuadernos de Sociología; Núm. 9 (2021): Cuadernos de Sociología; 21-32. -
Feminist economy:
Palabra y Razón; Núm. 16 (2019): Palabra y Razón; 45-67. -
Fiesta Callejera:
Cuadernos de Sociología; Núm. 8 (2020): Cuadernos de Sociología; 19-32. -
Filo-parental violence prevalence, in Osorno City adolescents
Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; Vol. 1 Núm. 1 (2016): Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; 59-74. -
Fin del universo y esperanza cristiana
Palabra y Razón; Núm. 12 (2017): Palabra y Razón; 91-98. -
Forbidden Fruit
Palabra y Razón; Núm. 3 (2013): Palabra y Razón; 69-89. -
Formación de profesores:
UCMaule; Núm. 48 (2015): UCMaule; 103-109. -
Formative evaluation model for learning from conceptions and evaluative practices
Convergencia Educativa; Núm. 10 (2021): Revista Convergencia Educativa; 23-43. -
Formative evaluation strategy in higher education:
Convergencia Educativa; Núm. 8 (2020): Revista Convergencia Educativa; 31-44. -
Formative trajectories and the professional identity of pre-service math’s teachers
UCMaule; Núm. 54 (2018): UCMaule; 9-34. -
Fratelli Tutti: An invitation to fraternity from the horizon of the dignity of the person
Palabra y Razón; Núm. 20 (2021): Palabra y Razón; 142-152. -
From the “essence” of the Church to its “identity”. The ecclesiological paradigm shift in Vatican Council II
Palabra y Razón; Núm. 2 (2012): Palabra y Razón; 9-36. -
funciones editoriales, revisores
Revista SIBIB; Vol. 23 Núm. 1 (2022): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-12. -
Functionality, strength and quality of life in active older adults in Valdivia
Journal of Physical Activity and Sports Sciences; Vol. 16 Núm. 1 (2015): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 45-52.