Palabra y Razón: Recent submissions
Now showing items 101-120 of 639
-
Repertoires of the resistence
Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; Vol. 7 Núm. 2 (2021): Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; 64-85. -
Popular Democratic Left
Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; Vol. 7 Núm. 2 (2021): Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; 10-26. -
Possible scenarios in a post-pandemic world
Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; Vol. 7 Núm. 2 (2021): Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; 99-113. -
15 years after the penguin revolution
Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; Vol. 7 Núm. 2 (2021): Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; 27-45. -
Chilean feminist movement and gender violence
Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; Vol. 7 Núm. 2 (2021): Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; 46-63. -
Editorial
Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; Vol. 7 Núm. 2 (2021): Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; 5-8. -
Reseña del libro:
Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; Vol. 7 Núm. 2 (2021): Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; 132-136. -
Reseña del libro:
Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; Vol. 7 Núm. 2 (2021): Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; 129-131. -
Effect of a Physical Education program with motor activities to develop the motor area in children with intellectual disabilities
Ciencias de la Actividad Física UCM; Vol. 22 Núm. 2 (2021): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-12. -
Stress and mood level in Physical Education students in the last year of graduation
Ciencias de la Actividad Física UCM; Vol. 23 Núm. 1 (2022): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-12. -
Exercise may improve balance on Parkinson patients
Ciencias de la Actividad Física UCM; Vol. 23 Núm. 1 (2022): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-7. -
Research in recreation, leisure and free time in Venezuela. Underlying trends
Ciencias de la Actividad Física UCM; Vol. 22 Núm. 2 (2021): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-21. -
Physical education class from a perspective of students. A case study
Ciencias de la Actividad Física UCM; Vol. 22 Núm. 2 (2021): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-12. -
Systematization of experiences as a method for feedback on educational practice
Ciencias de la Actividad Física UCM; Vol. 22 Núm. 2 (2021): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-11. -
Active behaviour change of Vida Sana Program participants
Ciencias de la Actividad Física UCM; Vol. 22 Núm. 2 (2021): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-12. -
Is an ontological understanding of the peasant way of life possible?
Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; Vol. 7 Núm. 2 (2021): Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; 87-98. -
Relationship between the nutritional status of kindergarten and first grade children from two municipal schools in the Maule Region and their parents' perception of Physical Activity and Eating Habits
Ciencias de la Actividad Física UCM; Vol. 22 Núm. 2 (2021): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-11. -
Responses to the relaxation session:
Ciencias de la Actividad Física UCM; Vol. 22 Núm. 2 (2021): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-14. -
Physical Education and Health. Evaluation of muscular fitness and body fat in school adolescents.
Ciencias de la Actividad Física UCM; Vol. 22 Núm. 2 (2021): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-12. -
Body composition, somatotype, vertical jump performance and maximal oxygen consumption in professional and university soccer players
Ciencias de la Actividad Física UCM; Vol. 22 Núm. 2 (2021): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-13.