Palabra y Razón: Recent submissions
Now showing items 121-140 of 630
-
Conceptions about Inclusive Education and its relationship with the pedagogical practice of teachers:
Convergencia Educativa; Núm. 9 (2021): Convergencia Educativa; 16-29. -
Visualization of the curricular adjustments implemented in the classroom during the COVID-19 health crisis in a region of Chile
Convergencia Educativa; Núm. 9 (2021): Convergencia Educativa; 6-15. -
Practical work in science teaching:
Convergencia Educativa; Núm. 9 (2021): Convergencia Educativa; 30-44. -
Implications in the teaching of mol:
Convergencia Educativa; Núm. 9 (2021): Convergencia Educativa; 73-100. -
Greek politics and the crisis of political action according to Hannah Arendt
Palabra y Razón; Núm. 19 (2021): Palabra y Razón; 104-116. -
Therapeutic silence:
Palabra y Razón; Núm. 19 (2021): Palabra y Razón; 117-126. -
Theology as a pedagogy of accompaniment a reflection from educational work in the context of a pandemic
Palabra y Razón; Núm. 19 (2021): Palabra y Razón; 55-76. -
Capitalism as a source of injustice in the posthumous work moral social of Saint Alberto Hurtado: Keys that can inspire an understanding of the current chilean crisis from the dialogue between faith and politics
Palabra y Razón; Núm. 19 (2021): Palabra y Razón; 77-102. -
Have we made progress in the integration of secular life with the transcendence of faith? A 25 year retrospective on Charles Taylor’s A Catholic Modernity?
Palabra y Razón; Núm. 19 (2021): Palabra y Razón; 10-26. -
Tradition and religiosity in the aesthetics of the avant-garde movements of the first half of the 20th century
Palabra y Razón; Núm. 19 (2021): Palabra y Razón; 27-54. -
Virtual distance education, an opportunity?
Convergencia Educativa; Núm. 8 (2020): Revista Convergencia Educativa; 65-82. -
Implementation of a learning object:
Convergencia Educativa; Núm. 8 (2020): Revista Convergencia Educativa; 6-30. -
The awareness and reflexivity:
Convergencia Educativa; Núm. 8 (2020): Revista Convergencia Educativa; 83-105. -
Formative evaluation strategy in higher education:
Convergencia Educativa; Núm. 8 (2020): Revista Convergencia Educativa; 31-44. -
ODEAT Model for design of lesson planning with ICT integration
Convergencia Educativa; Núm. 8 (2020): Revista Convergencia Educativa; 45-64. -
¿ Por qué debe transformarse la escuela de modalidad especial?
Convergencia Educativa; Núm. 8 (2020): Revista Convergencia Educativa; 106-117. -
Editorial
Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; Vol. 7 Núm. 1 (2021): Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; 5-9. -
Peasant communities, agricultural heritage and markets in chili pepper and quinua crops
Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; Vol. 7 Núm. 1 (2021): Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; 112-128. -
Covid-19. Silent social representations of agedness in the media
Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; Vol. 7 Núm. 1 (2021): Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; 97-110. -
The participatory bodies for public policies on family, peasantand indigenous farming
Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; Vol. 7 Núm. 1 (2021): Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; 129-145.