BASE Diseño e Innovación: Recent submissions
Now showing items 141-160 of 243
-
Biotextiles de residuos de la industria alimenticia: Una experiencia de Biodiseño para tote bags sostenibles
Base Diseño e Innovación; Vol. 7 No. 7 (2022): Emerging materials and [bio-design]; 71-88. -
Textile bio-based and bioactive coatings using vegetal waste and by-products
Base Diseño e Innovación; Vol. 7 No. 7 (2022): Emerging materials and [bio-design]; 57-70. -
Biomateriales basados en el territorio: Metodología para la creación de una paleta biomaterial situada
Base Diseño e Innovación; Vol. 7 No. 7 (2022): Emerging materials and [bio-design]; 7-25. -
¿Por qué la noción de biodiseño tiene que cambiar? Una aproximación teórica-práctica
Base Diseño e Innovación; Vol. 7 No. 7 (2022): Emerging materials and [bio-design]; 162-173. -
Experimentación de material biodegradable con residuos del cactus mandacaru
Base Diseño e Innovación; Vol. 7 No. 7 (2022): Emerging materials and [bio-design]; 42-56. -
Light in self-production: Interview with Álvaro Catalan de Ocón
Base Diseño e Innovación; Vol. 2 No. 1 (2015): Copper; 232-241. -
So the old use to say: An experience of exhibition inspired in stories
Base Diseño e Innovación; Vol. 2 No. 1 (2015): Copper; 260-267. -
A genius loci for Chile
Base Diseño e Innovación; Vol. 2 No. 1 (2015): Copper; 220-231. -
Baroque persistence
Base Diseño e Innovación; Vol. 2 No. 1 (2015): Copper; 268-273. -
“Chilean designers should take more advantage of copper”: Interview with Marva Griffin
Base Diseño e Innovación; Vol. 2 No. 1 (2015): Copper; 250-255. -
Public task: Schools for Chile
Base Diseño e Innovación; Vol. 3 No. 2 (2016): Design for 21st century education; 14-25. -
Think of copper
Base Diseño e Innovación; Vol. 2 No. 1 (2015): Copper; 256-259. -
A design alchemist
Base Diseño e Innovación; Vol. 2 No. 1 (2015): Copper; 242-249. -
Books
Base Diseño e Innovación; Vol. 2 No. 1 (2015): Copper; 274-275. -
Design goes to school: Opportunities to apply the design process in Chilean school education
Base Diseño e Innovación; Vol. 3 No. 2 (2016): Design for 21st century education; 226-239. -
Touch and multisensory education an alternative using design for all
Base Diseño e Innovación; Vol. 3 No. 2 (2016): Design for 21st century education; 208-217. -
Impact of didactic communication in enhancing learning and integration of meaningful content
Base Diseño e Innovación; Vol. 3 No. 2 (2016): Design for 21st century education; 190-207. -
Formakit
Base Diseño e Innovación; Vol. 3 No. 2 (2016): Design for 21st century education; 268-273. -
Comparison of design education according to the views of Gropius and Buchanan
Base Diseño e Innovación; Vol. 3 No. 2 (2016): Design for 21st century education; 218-225. -
Learning forms
Base Diseño e Innovación; Vol. 3 No. 2 (2016): Design for 21st century education; 242-249.