Comunicación y Medios: Recent submissions
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Fragmento
Comunicación y Medios; No. 5 (2024): (Edición Especial) Texturas y escenas sensibles de la memoria: ensayos a medio siglo del 11 de septiembre de 1973; 21-23. -
Co-streaming as a driver for esports: the case of the League of Legends “Superliga”
Comunicación y Medios; Vol. 33 No. 49 (2024): Monográfico: Jóvenes, videojuegos y ocio digital; 105-118. -
Frostpunk and the Way of Authoritarianism: A Reception Study of a Post-Apocalyptic Video Game
Comunicación y Medios; Vol. 33 No. 49 (2024): Monográfico: Jóvenes, videojuegos y ocio digital; 159-172. -
New mythologies for a youth in crisis. Cozy Games and My Time at Portia
Comunicación y Medios; Vol. 33 No. 49 (2024): Monográfico: Jóvenes, videojuegos y ocio digital; 92-104. -
Consumer trends in Spanish videogame designers students: the impact of retrogaming
Comunicación y Medios; Vol. 33 No. 49 (2024): Monográfico: Jóvenes, videojuegos y ocio digital; 132-143. -
Poesía documental a partir de las Actas de la Junta de Gobierno en 1973: un ejercicio de memoria
Comunicación y Medios; No. 5 (2024): (Edición Especial) Texturas y escenas sensibles de la memoria: ensayos a medio siglo del 11 de septiembre de 1973; 12-15. -
50 años del Golpe Militar en Chile: La memoria en disputa
Comunicación y Medios; No. 5 (2024): (Edición Especial) Texturas y escenas sensibles de la memoria: ensayos a medio siglo del 11 de septiembre de 1973. -
The “Ibai model” as an example of gamification of sports journalistic content trending among youth
Comunicación y Medios; Vol. 33 No. 49 (2024): Monográfico: Jóvenes, videojuegos y ocio digital; 144-158. -
A bibliometric study of the scientific production regarding COVID-19 in Spanish language Communication journals
Comunicación y Medios; Vol. 33 No. 49 (2024): Monográfico: Jóvenes, videojuegos y ocio digital; 52-64. -
Video game fairs as a showcase. Study of Madrid Games Week according to specialized journalism
Comunicación y Medios; Vol. 33 No. 49 (2024): Monográfico: Jóvenes, videojuegos y ocio digital; 119-131. -
From The Battle of Chile to The cordillera of dreams. Interpretative contracts in Patricio Guzman’s cinema
Comunicación y Medios; No. 5 (2024): (Edición Especial) Texturas y escenas sensibles de la memoria: ensayos a medio siglo del 11 de septiembre de 1973; 48-58. -
Humor at the Viña del Mar Festival (2000 - 2019): A barometer of the Chilean outburst?
Comunicación y Medios; Vol. 33 No. 49 (2024): Monográfico: Jóvenes, videojuegos y ocio digital; 39-51. -
El quiebre sonoro del 11 de septiembre de 1973
Comunicación y Medios; No. 5 (2024): (Edición Especial) Texturas y escenas sensibles de la memoria: ensayos a medio siglo del 11 de septiembre de 1973; 16-20. -
Show up. Join up. Read up. Stand up. Raise up.
Comunicación y Medios; Vol. 32 No. 47 (2023): Monographic: Communication and surveillance society; 8-14. -
Editorial Monográfico Nº 47: Comunicación y sociedad de la vigilancia contemporánea
Comunicación y Medios; Vol. 32 No. 47 (2023): Monographic: Communication and surveillance society; 15-23. -
Entrevista a Carlos Scolari: “El ChatGPT es un animal que debemos domesticar”
Comunicación y Medios; Vol. 32 No. 47 (2023): Monographic: Communication and surveillance society. -
Radiography of myth: the social representation of gamers put to test in Chile
Comunicación y Medios; Vol. 32 No. 47 (2023): Monographic: Communication and surveillance society; 38-50. -
Representations of migration during the sociosanitary crisis: A lexicometric analysis of Chilean digital media
Comunicación y Medios; Vol. 32 No. 47 (2023): Monographic: Communication and surveillance society; 26-37. -
Social imaginary of the metaverse: an approach from peruvian digital media headlines
Comunicación y Medios; Vol. 32 No. 47 (2023): Monographic: Communication and surveillance society. -
Perception of violence, emotions and TV consumption during the pandemic in Argentina
Comunicación y Medios; Vol. 32 No. 47 (2023): Monographic: Communication and surveillance society; 103-113.