• Journals
  • Discipline
  • Indexed
  • Institutions
  • About
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  •   Home
  • Consejo Nacional de Educación
  • Calidad en la Educación
  • View Item
  •   Home
  • Consejo Nacional de Educación
  • Calidad en la Educación
  • View Item

Response Model to Institutional Accrediatation. The Experience in Universidad de Los Lagos.

Modelo de respuesta a la acreditación institucional. La experiencia de la Universidad de Los Lagos.

Author
Minte, Andrea R.

López, Daniel

Full text
https://www.calidadenlaeducacion.cl/index.php/rce/article/view/166
10.31619/caledu.n31.166
Abstract
This paper describes the structural and functional components of a response model to the institutional accreditation process of Universidad de Los Lagos. This model contains several political, strategic and operative measures aimed at overcoming problems and projecting the future development of the University.
 
Se describen los componentes estructurales y funcionales de un modelo de respuesta al proceso de acreditación institucional de la Universidad de Los Lagos. El modelo contiene diversas medidas políticas, estratégicas y operativas, conducentes a superar problemas y orientar el desarrollo futuro de la universidad.
 
Metadata
Show full item record
Discipline
Artes, Arquitectura y UrbanismoCiencias Agrarias, Forestales y VeterinariasCiencias Exactas y NaturalesCiencias SocialesDerechoEconomía y AdministraciónFilosofía y HumanidadesIngenieríaMedicinaMultidisciplinarias
Institutions
Universidad de ChileUniversidad Católica de ChileUniversidad de Santiago de ChileUniversidad de ConcepciónUniversidad Austral de ChileUniversidad Católica de ValparaísoUniversidad del Bio BioUniversidad de ValparaísoUniversidad Católica del Nortemore

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister
Dirección de Servicios de Información y Bibliotecas (SISIB) - Universidad de Chile
© 2019 Dspace - Modificado por SISIB