Revista Chilena de Fonoaudiología: Recent submissions
Now showing items 341-360 of 411
-
Perfil profesional de los fonoaudiólogos colombianos que trabajan con adultos mayores
Revista Chilena de Fonoaudiología; Vol. 17 (2018): Noviembre; 1-11. -
Cómo se representa la información fonológica en el cerebro: una explicación en términos de las redes relacionales
Revista Chilena de Fonoaudiología; Vol. 13 (2014): Noviembre; 17-39. -
Down syndrome, aging and language: considerations for the speech-language therapy
Revista Chilena de Fonoaudiología; Vol. 16 (2017): Noviembre. -
Language intervention and support in inclusive context
Revista Chilena de Fonoaudiología; Vol. 7 Núm. 2 (2006): Diciembre; 7-25. -
Phonetic and phonological performance in children with Autism Spectrum Disorder (ASD) from pre-primary school to third grade
Revista Chilena de Fonoaudiología; Vol. 17 (2018): Noviembre; 1-18. -
Narrative skills in five-year-old children: Desing of an instrument for clinical assessment of language
Revista Chilena de Fonoaudiología; Vol. 9 Núm. 1 (2009): Octubre; Pág. 7-26. -
Speech Therapy and Facial Esthetic: Experience of Brazil in Primary Health Care
Revista Chilena de Fonoaudiología; Vol. 14 (2015): Noviembre; 45-54. -
Auditory brainstem response using different polarities of the acoustic stimulus
Revista Chilena de Fonoaudiología; Vol. 6 Núm. 2 (2005): diciembre; 7-16. -
Habilidades semánticas y rendimiento académico en escolares de 2° y 4° año básico
Revista Chilena de Fonoaudiología; Vol. 15 (2016): Noviembre; 1-12. -
“Y camién te tengo que contar algo más”. Análisis de dos relatos de una niña con Trastorno Específico del Lenguaje (TEL)
Revista Chilena de Fonoaudiología; Vol. 15 (2016): Noviembre; 1-21. -
Brain areas associated with the literal reading process in deaf users of sign language: a case of study
Revista Chilena de Fonoaudiología; Vol. 12 (2013): Noviembre; Pág. 21–31. -
Trastorno específico del lenguaje: una revisión
Revista Chilena de Fonoaudiología; Vol. 10 (2011): Octubre; Pág. 19-32. -
Narrative Discourse in preschool children with Specific Language Impairment and typically developing children
Revista Chilena de Fonoaudiología; Vol. 16 (2017): Noviembre. -
Editorial
Revista Chilena de Fonoaudiología; Vol. 14 (2015): Noviembre; 1-3. -
Editorial
Revista Chilena de Fonoaudiología; Vol. 8 Núm. 1 (2007): Agosto; Pág. 5-6. -
Investigation, assessment and profesional collaboration with language difficulties. The challenge to inclusive model
Revista Chilena de Fonoaudiología; Vol. 7 Núm. 1 (2006): Agosto; 7-26. -
Perception of teachers about speech therapy accompanying in a child development center in Colombia
Revista Chilena de Fonoaudiología; Vol. 17 (2018): Noviembre; 1-17.