Browsing Calidad en la Educación by Subject "quality assurance"
Now showing items 1-11 of 11
-
Accreditation and Development of Organizational Capabilities in Chilean Universities
Calidad en la Educación; No. 53 (2020); 219-251. -
Accreditation of chilean undergraduate programs in arts
Calidad en la Educación; No. 40 (2014): Revista Calidad en la Educación; 130-169. -
Analysis and proposals for accreditation of pedagogies in Chile.
Calidad en la Educación; No. 34 (2011): Revista Calidad en la Educación; 165-183. -
Challenges of Quality Assurance for Vocational Education and Training institutions Facing the Mandatory Accreditation System in Chile.
Calidad en la Educación; No. 56 (2022): Revista Calidad en la Educación; 5-40. -
Changes in institutional management in universities since the implementation of a quality assurance national system: the Chilean experience.
Calidad en la Educación; No. 36 (2012): Revista Calidad en la Educación; 21-52. -
Exploratory study about informal and non-formal learning in students and university graduates.
Calidad en la Educación; No. 36 (2012): Revista Calidad en la Educación; 149-184. -
Impact of quality assurance policies in higher education programs: an exploratory study.
Calidad en la Educación; No. 32 (2010): Revista Calidad en la Educación; 16-42. -
New Approaches to Quality Assurance Process in a Context of Changes.
Calidad en la Educación; No. 31 (2009): Revista Calidad en la Educación; 170-189. -
Professional identity of quality managers in chilean universities: between invisibility and bureaucratization
Calidad en la Educación; No. 50 (2019); 254-283. -
Quality assurance and development of private higher education: comparisons between the experiences of Argentina, Chile and Uruguay
Calidad en la Educación; No. 25 (2006): Revista Calidad en la Educación: Los rankings de universidades; 263-282. -
A snapshot of accreditation models: Organization,processes and practices. The case of the Universities Austral of Chile, Frontera and Lagos.
Calidad en la Educación; No. 41 (2014): Revista Calidad en la Educación; 51-81.