Browsing Convergencia Educativa: Revista Electrónica de Educación by Title
Now showing items 262-281 of 652
-
Historias de Vida:
Cuadernos de Sociología; Vol. 2 Núm. 1 (2017): Cuadernos de Sociología; 57-63. -
Historias de Vida:
Cuadernos de Sociología; Vol. 2 Núm. 1 (2017): Cuadernos de Sociología; 50-56. -
Historias de Vida:
Cuadernos de Sociología; Vol. 2 Núm. 1 (2017): Cuadernos de Sociología; 23-31. -
Historias de Vida:
Cuadernos de Sociología; Vol. 2 Núm. 1 (2017): Cuadernos de Sociología; 32-40. -
Historical background of physical activity in health related issues
Journal of Physical Activity and Sports Sciences; Vol. 17 Núm. 1 (2016): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 67-76. -
How did we get from neoliberalism to the Law of Inclusion (2015) in Chilean schools?
Convergencia Educativa; Núm. 12 (2022): Revista Convergencia Educativa; 78-87. -
How is the labor identity configured teachers in the knowledge society?
UCMaule; Núm. 50 (2016): UCMaule; 9-17. -
How to approach the Didactics of Poetry in the school classroom?
Convergencia Educativa; Núm. 14 (2023): Revista Convergencia Educativa; 65-79. -
hsfhkvbvkh
Revista SIBIB; Núm. 10 extraor (2021): Revista UCMaule; 1-17. -
" Ideal worlds”, a research and intervention project in the context of covid-19 pandemic
Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; Vol. 7 Núm. 1 (2021): Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; 76-96. -
Identification obstaculizing factors of the academic process in federerated and elite athletes in Chile
Ciencias de la Actividad Física UCM; Vol. 21 Núm. 2 (2020): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-14. -
Identifying Research Trends in Genetics in High School
Convergencia Educativa; Núm. 12 (2022): Revista Convergencia Educativa; 50-67. -
Iiniciativas comunitarias transformadoras, nuevas prácticas económicas y de consumo
Cuadernos de Sociología; Núm. 9 (2021): Cuadernos de Sociología; 41-51. -
Impact on self-esteem of an educational intervention based on traditional karate in students at a university in southern Chile
Journal of Physical Activity and Sports Sciences; Vol. 16 Núm. 2 (2015): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 79-85. -
Impacto de las competencias digitales en los docentes de básica secundaria
Convergencia Educativa; Núm. 4 (2014): Convergencia Educativa; 67-83. -
Imperativos para la producción de conocimientos en trabajo social:
Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; Vol. 1 Núm. 1 (2016): Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; 10-20. -
Implementation of a learning object:
Convergencia Educativa; Núm. 8 (2020): Revista Convergencia Educativa; 6-30. -
Implications in the teaching of mol:
Convergencia Educativa; Núm. 9 (2021): Convergencia Educativa; 73-100. -
Improvement in motor competence does not predict changes in self-perception in adults
Ciencias de la Actividad Física UCM; Vol. 21 Núm. 2 (2020): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-13. -
Inacap ’s university social responsibility and the institutions of secondary education in Chile
Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; Vol. 4 Núm. 1 (2018): Revista Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; 25-39.