Pontificia Universidad Católica de Chile: Recent submissions
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Lexías complejas en un corpus periodístico chileno
Onomázein ; No. 4 (1999); 201-220. -
Voluptas-Hedoné: sobre el placer en Epicuro
Onomázein ; No. 4 (1999); 381-402. -
¿Cómo evaluar el conocimiento que tienen los lectores acerca de sus procesos de lectura?
Onomázein ; No. 4 (1999); 265-283. -
Distribución de marcadores discursivos en distintos tipos de discurso
Onomázein ; No. 4 (1999); 53-75. -
Marcadores pragmáticos en el español culto de Santiago de Chile: aspectos prosódicos
Onomázein ; No. 4 (1999); 103-123. -
Aproximación al texto publicitario
Onomázein ; No. 4 (1999); 77-101. -
Sobre existencia y presuposición
Onomázein ; No. 4 (1999); 233-251. -
Actos de habla directos e indirectos: el caso de la pregunta
Onomázein ; No. 4 (1999); 11-32. -
Dimensiones pragmáticas
Onomázein ; No. 4 (1999); 33-51. -
Datos sobre la gestión conversacionalen jóvenes chilenos escolarizados y no escolarizados
Onomázein ; No. 4 (1999); 253-263. -
En torno a la reforma ortográfica
Onomázein ; No. 4 (1999); 285-299. -
Indications of lexical-semantic changes in the Arabisms of the Kingdom of Granada (1493-1612): the lexical competition between almádena and martillo
Onomázein ; No. 51 (2021); 84-98. -
(Indirect) requests in Natural Language Processing: a preliminary theoretical proposal
Onomázein ; No. 51 (2021); 205-226. -
Álvaro Cancela Cilleruelo (ed.): Sermo silens. La voz y el silencio en la poesía religiosa
Onomázein ; No. 51 (2021); 228-233. -
An instrument to evaluate the linguistic-discursive quality of disciplinary texts produced by law students
Onomázein ; No. 51 (2021); 164-184. -
Self-monitoring and Emotional Intelligence: A pragma-discursive study of impression management strategies in personal narratives
Onomázein ; No. 51 (2021); 138-162. -
Are there differences between [ə] and [ɯ] formants in Mapudungun spoken by bilingual children from Alto Bío-Bío?
Onomázein ; No. 51 (2021); 186-203. -
English vowel perception by non-native speakers: impact of audio and visual training modalities
Onomázein ; No. 51 (2021); 112-136. -
An integrated approach to the higher education terminology in Spanish-Russian university texts
Onomázein ; No. 51 (2021); 58-82. -
Receptive and productive vocabulary acquisition: effectiveness of three types of tasks. Results from French students of Spanish as second language
Onomázein ; No. 51 (2021); 37-56.