Browsing Lenguas Modernas by Title
Now showing items 1031-1050 of 1251
-
Sandra J. Savignon y Margie S. Berns: Initiatiues in communicative language teaching. A Book of Readings. Reading: Addison-Wesley Publishing Co. 1984
Lenguas Modernas; Núm. 12 (1985); 171 - 176. -
Sandra J. Savignon y Margie S. Berns: Initiatiues in communicative language teaching. A Book of Readings. Reading: Addison-Wesley Publishing Co. 1984
Lenguas Modernas; Núm. 12 (1985); 171 - 176. -
Selective focus in reading: a social-based explanation
Lenguas Modernas; Núm. 18 (1991); 117 - 131. -
Selective focus in reading: a social-based explanation
Lenguas Modernas; Núm. 18 (1991); 133 - 159. -
Selective focus in reading: a social-based explanation
Lenguas Modernas; Núm. 18 (1991); 133 - 159. -
Selective focus in reading: a social-based explanation
Lenguas Modernas; Núm. 18 (1991); 117 - 131. -
Self-regulation, strategies and self-motivation in the learning process
Lenguas Modernas; Núm. 35 (2010): Primer semestre; Pág. 9-19. -
Self-regulation, strategies and self-motivation in the learning process
Lenguas Modernas; Núm. 35 (2010): Primer semestre; Pág. 9-19. -
Semantic-pragmatic and aspectual values of the pair ya/już of Peninsular Spanish and Polish
Lenguas Modernas; Núm. 34 (2009): Segundo semestre; Pág. 71-78. -
Semantic-pragmatic and aspectual values of the pair ya/już of Peninsular Spanish and Polish
Lenguas Modernas; Núm. 34 (2009): Segundo semestre; Pág. 71-78. -
Semantics and Pragmatics of the Temporal Content: Boundaries
Lenguas Modernas; Núm. 52 (2018): Segundo Semestre; pp. 215-232. -
Semántica y pragmática de la temporalidad: los límites
Lenguas Modernas; Núm. 52 (2018): Segundo Semestre; pp. 215-232. -
Seminario Guy Capelle
Lenguas Modernas; Núm. 5 (1978); 119 - 120. -
Seminario Guy Capelle
Lenguas Modernas; Núm. 5 (1978); 119 - 120. -
Serge Tornay: Voir et nommer les couleurs. Nanterre. Laboratorio de etnología y de sociología comparativa, 1978
Lenguas Modernas; Núm. 7 (1980); 105 - 112. -
Serge Tornay: Voir et nommer les couleurs. Nanterre. Laboratorio de etnología y de sociología comparativa, 1978
Lenguas Modernas; Núm. 7 (1980); 105 - 112. -
SHAPING LEARNER CONTRIBUTIONS IN THE EFL LANGUAGE CLASSROOM: A CONVERSATION ANALYTIC PERSPECTIVE
Lenguas Modernas; Núm. 49 (2017): Primer semestre; Pág. 53 - 76. -
SHAPING LEARNER CONTRIBUTIONS IN THE EFL LANGUAGE CLASSROOM: A CONVERSATION ANALYTIC PERSPECTIVE
Lenguas Modernas; Núm. 49 (2017): Primer semestre; Pág. 53 - 76. -
Sobre el lenguaje emocional: consideraciones críticas sobre métodos de análisis
Lenguas Modernas; Núm. 21 (1994); 169 - 178. -
Sobre el lenguaje emocional: consideraciones críticas sobre métodos de análisis
Lenguas Modernas; Núm. 21 (1994); 169 - 178.