Revista Chilena de Fonoaudiología: Recent submissions
Now showing items 101-120 of 411
-
El deletreo en inglés y en español: desarrollo, evaluación e intervención.
Revista Chilena de Fonoaudiología; Vol. 4 No. 2 (2003); 17-30. -
Lenguaje y edad. Una perspectiva psicolingüística del envejecimiento.
Revista Chilena de Fonoaudiología; Vol. 4 No. 2 (2003); 7-16. -
A review of “Practical Guide to Pragmatics of Spanish”: La esencia invisible en la comunicación humana
Revista Chilena de Fonoaudiología; Vol. 18 (2019): Noviembre; 1-4. -
Editorial
Revista Chilena de Fonoaudiología; Vol. 4 No. 2 (2003); 5. -
Clinical linguistic analysis of phonological alterations in children: A case study
Revista Chilena de Fonoaudiología; Vol. 18 (2019): Noviembre; 1-16. -
Direct and ortho-phonologically mediated semantic priming in patients with Parkinson’s disease: Evidence from reaction times
Revista Chilena de Fonoaudiología; Vol. 18 (2019): Noviembre; 1-20. -
Bucco-phonatory training practices with oral devices and immersive virtual reality: A pilot study
Revista Chilena de Fonoaudiología; Vol. 18 (2019): Noviembre; 1-10. -
Cognitive reserve assessment: A study in a sample of Chilean adults
Revista Chilena de Fonoaudiología; Vol. 18 (2019): Noviembre; 1-9. -
A preliminary study about phonological patterns according to the Non-Linear Phonology of Chilean children between 3.0 and 3.11 years with Protracted Phonological Development (PPD)
Revista Chilena de Fonoaudiología; Vol. 18 (2019): Noviembre; 1-17. -
Relationship between auditory sequential memory, auditory integration and phonological performance in children from 3 to 3 years 11 months with expressive specific language impairment
Revista Chilena de Fonoaudiología; Vol. 18 (2019): Noviembre; 1-14. -
Linguistic skills and decoding among children with Specific Language Impairment with and without reading comprehension difficulties
Revista Chilena de Fonoaudiología; Vol. 17 (2018): Noviembre; 1-11. -
Editorial 2019
Revista Chilena de Fonoaudiología; Vol. 18 (2019): Noviembre; 1-5. -
Theoretical-Practical Teaching in Speech-Language Pathology through three-dimensional models: a promising alternative
Revista Chilena de Fonoaudiología; Vol. 17 (2018): Noviembre; 1-14. -
Myofunctional therapy for 2nd and 3rd degree orofacial burns
Revista Chilena de Fonoaudiología; Vol. 17 (2018): Noviembre; 1-16. -
Professional profile of Colombian speech and language pathologists that work with elderly persons
Revista Chilena de Fonoaudiología; Vol. 17 (2018): Noviembre; 1-11. -
Decoding and reading comprehension in children with specific language impairment
Revista Chilena de Fonoaudiología; Vol. 17 (2018): Noviembre; 1-14. -
Reading performance of students with specific language impairment
Revista Chilena de Fonoaudiología; Vol. 17 (2018): Noviembre; 1-17. -
Phonetic and phonological performance in children with Autism Spectrum Disorder (ASD) from pre-primary school to third grade
Revista Chilena de Fonoaudiología; Vol. 17 (2018): Noviembre; 1-18. -
A review of “From speech to grammar in children's speech. How markers evolve to connectors of complex constructions Children”
Revista Chilena de Fonoaudiología; Vol. 17 (2018): Noviembre; 1-3. -
Clinical Simulation in Primary Health Care in the context of teaching: an experience with Language and Hearing undergraduates
Revista Chilena de Fonoaudiología; Vol. 17 (2018): Noviembre; 1-14.