Browsing Calidad en la Educación by Author "Treviño, Ernesto"
Now showing items 1-4 of 4
-
A learning monitoring model for the initial teacher training: an opportunity to evidence the quality of programs.
Del Río, Francisca; Concha, Soledad; Salas, Natalia; Treviño, Ernesto; Walker, Horacio. Calidad en la Educación; Nº 39 (2013): Revista Calidad en la Educación; 214-233 -
A learning monitoring model for the initial teacher training: an opportunity to evidence the quality of programs.
Del Río, Francisca; Concha, Soledad; Salas, Natalia; Treviño, Ernesto; Walker, Horacio. Calidad en la Educación; No. 39 (2013): Revista Calidad en la Educación; 214-233 -
Presence of Academic Language in Pre-school Educators and its Relation to Students Language Development.
Treviño, Ernesto; Varela, Carla; Romo, Francisca; Nuñez, Valeska. Calidad en la Educación; Nº 43 (2015): Revista Calidad en la Educación; 137-168 -
Presence of Academic Language in Pre-school Educators and its Relation to Students Language Development.
Treviño, Ernesto; Varela, Carla; Romo, Francisca; Nuñez, Valeska. Calidad en la Educación; No. 43 (2015): Revista Calidad en la Educación; 137-168