Browsing Perspectivas de la Comunicación by Subject "elecciones"
Now showing items 1-7 of 7
-
Análisis de las potencialidades de Facebook como herramienta electoral: estudio de caso de las elecciones presidenciales mexicanas en 2018
Perspectivas de la Comunicación - ISSN 0718-4867; Vol. 15 Núm. 1 (2022): Enero-junio; 141-181. -
Disinformation and fact-checking in the 2019 Uruguayan elections. The case of Verificado Uruguay.
Perspectivas de la Comunicación - ISSN 0718-4867; Vol. 14 Núm. 1 (2021): enero - junio; 89-112. -
Emotions in electoral context and political attention to mass media: affective intelligence or cognitive evaluation?
Perspectivas de la Comunicación - ISSN 0718-4867; Vol. 12 No. 2 (2019): Julio - Diciembre; 57-87. -
Hard-public information and soft-private information posted by candidates on Instagram during the 2019 Argentinian electoral campaign
Perspectivas de la Comunicación - ISSN 0718-4867; Vol. 14 Núm. 1 (2021): enero - junio; 11-48. -
Líderes políticas argentinas en Twitter. Un estudio en el marco de las elecciones 2017
Perspectivas de la Comunicación - ISSN 0718-4867; Vol. 12 No. 2 (2019): Julio - Diciembre; 221-243. -
The debate on the legalization of abortion in the Argentinian electoral campaign in 2019. An analysis on the coverage of the main digital media in the country.
Perspectivas de la Comunicación - ISSN 0718-4867; Vol. 14 Núm. 1 (2021): enero - junio; 113-138. -
The political debate in the local context. The case of the 2019 municipal elections in Galicia.
Perspectivas de la Comunicación - ISSN 0718-4867; Vol. 14 Núm. 1 (2021): enero - junio; 49-88.