Browsing Pensamiento Educativo by Subject "validity"
Now showing items 1-6 of 6
-
Assessing assessment literacy: An item response modeling approach for teacher educators
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 54 Núm. 2 (2017); 1-23. -
Assessment and educational policies in Guatemala: Fostering a common approach
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 43 Núm. 2 (2008): Evaluación de las prácticas educativas; 223-242. -
Assessment inside the classroom: a view from the validity, reliability and objectivity approach
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 43 Núm. 2 (2008): Evaluación de las prácticas educativas; 285-305. -
Combining Multiple Measures of Teacher Practice and Performance: Technical and Conceptual Considerations for Teacher Evaluation
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 50 Núm. 1 (2013); 4-20. -
Empowering End Users to Evaluate Score Reports: Current Challenges and Proposed Solution
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 54 Núm. 2 (2017); 1-20. -
Evaluación válida de la escritura desde la perspectiva de las comunidades de investigación en escritura y medición
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 52 Núm. 2 (2015); 34-54.