Browsing Convergencia Educativa: Revista Electrónica de Educación by Title
Now showing items 419-438 of 652
-
Physical Education and Health. Evaluation of muscular fitness and body fat in school adolescents.
Ciencias de la Actividad Física UCM; Vol. 22 Núm. 2 (2021): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-12. -
Physical education class from a perspective of students. A case study
Ciencias de la Actividad Física UCM; Vol. 22 Núm. 2 (2021): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-12. -
Physical Education classes in Brazil and technology
Ciencias de la Actividad Física UCM; Vol. 23 Núm. 1 (2022): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-12. -
Physical education teacher’s vision towards its subject in Chile
Ciencias de la Actividad Física UCM; Vol. 22 Núm. 1 (2021): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-12. -
Physical parameters, cognition and its relationship with the quality of life in elderly Talcahuano, Concepción, Valdivia and Osorno
Journal of Physical Activity and Sports Sciences; Vol. 17 Núm. 2 (2016): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 9-17. -
Pistas para una lectura e interpretación de la encíclica Lumen fidei
Palabra y Razón; Núm. 5-6 (2014): Palabra y Razón; 87-97. -
Planning as a pedagogical instrument in the “Segundo Tempo” program
Journal of Physical Activity and Sports Sciences; Vol. 18 Núm. 2 (2017): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-8. -
Planning, teaching and evaluation of the concept of osmosis
Convergencia Educativa; Núm. 11 (2022): Revista Convergencia Educativa; 86-107. -
Political and Linguistic Policies: a Comparative Discourse Analysis of Two English Teacher Education Programs
UCMaule; Núm. 61 (2021): UCMaule; 98-120. -
Popular Democratic Left
Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; Vol. 7 Núm. 2 (2021): Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; 10-26. -
Popular religiousness in the Latin American Episcopal Conferences and in the Francisco Magisterium
Palabra y Razón; Núm. 16 (2019): Palabra y Razón; 81-94. -
¿ Por qué debe transformarse la escuela de modalidad especial?
Convergencia Educativa; Núm. 8 (2020): Revista Convergencia Educativa; 106-117. -
¿ Por qué hay política y no la nada?
Cuadernos de Sociología; Núm. 7 (2020): Cuadernos de Sociología; 75-76. -
Por qué son importantes los clásicos?
Cuadernos de Sociología; Vol. 3 Núm. 1 (2018): Cuadernos de Sociología; 1-8. -
Possible scenarios in a post-pandemic world
Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; Vol. 7 Núm. 2 (2021): Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; 99-113. -
Practical work in science teaching:
Convergencia Educativa; Núm. 9 (2021): Convergencia Educativa; 30-44. -
Pre- and post-competitive mood states in chilean university high-performance athletes
Journal of Physical Activity and Sports Sciences; Vol. 20 Núm. 1 (2019): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-10. -
Preceptors in Chile. Historical configuration of the teaching staff
UCMaule; Núm. 59 (2020): UCMaule; 129-145. -
Predominant imaginaries in the configuration of the coastal- marine territory of the Reloncaví sound, Chile
Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; Vol. 8 Núm. 1 (2022): Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; 11-33. -
Prefacio
Cuadernos de Sociología; Vol. 1 Núm. 2 (2016): Cuadernos de Sociología; 1-2.