Browsing Convergencia Educativa: Revista Electrónica de Educación by Title
Now showing items 612-631 of 652
-
Theoretical model of indicators of social responsibility in health
Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; Vol. 4 Núm. 1 (2018): Revista Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; 8-24. -
Theoretical reviw of high jump fosbury-flop technique Descriptive analysis of the phases
Journal of Physical Activity and Sports Sciences; Vol. 16 Núm. 2 (2015): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 95-101. -
Theoretical-methodological plots of social work in the gerontological field
Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; Vol. 5 Núm. 1 (2019): Revista Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; 77-94. -
Therapeutic silence:
Palabra y Razón; Núm. 19 (2021): Palabra y Razón; 117-126. -
Thinking about crisis Intervention:
Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; Vol. 4 Núm. 2 (2018): Revista Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; 60-75. -
Titulo: Escenarios socio políticos y sus influencias en el Trabajo Social en Chile:
Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; Vol. 3 Núm. 1 (2017): Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; 124-127. -
Titulo: Gerontología: Actualizaciones y Temas Emergentes
Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; Vol. 3 Núm. 1 (2017): Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; 128-131. -
To deal with the same and the Heideggerian structure of being with
Palabra y Razón; Núm. 7-8 (2015): Palabra y Razón; 35-46. -
Tourism, environmental conflict in Baja California Sur and the civil society as resistance. A revision from critical theory.
Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; Vol. 8 Núm. 1 (2022): Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; 114-123. -
Tradition and religiosity in the aesthetics of the avant-garde movements of the first half of the 20th century
Palabra y Razón; Núm. 19 (2021): Palabra y Razón; 27-54. -
Training for curricular innovation in postgraduate studies through project method
Convergencia Educativa; Núm. 11 (2022): Revista Convergencia Educativa; 8-22. -
Transformation in the structure socio-occupational of the Ñuble province: outlook from the functionalist perspective
UCMaule; Núm. 54 (2018): UCMaule; 35-49. -
Trascender la memoria
UCMaule; Núm. 52 (2017): UCMaule; 95-102. -
Turismo comunitario; defensa y construcción de paisajes culturales
Cuadernos de Sociología; Núm. 10 (2022): Cuadernos de Sociología; 76-84. -
Un constructo para la enseñanza de la educación ambiental desde la perspectiva de los docentes de una escuela Venezolana
Convergencia Educativa; Núm. 6 (2015): Convergencia Educativa; 35-56. -
Un marco conceptual para la definición de expectativas de resultado y eficacia en el ámbito de la integración de las TIC en educación
Convergencia Educativa; Núm. 5 (2015): Convergencia Educativa; 67-84. -
Unconcealedness, Freedom and Responsibility. About Occurrence and Event of Truth According to Heidegger
Palabra y Razón; Núm. 4 (2013): Palabra y Razón; 71-105. -
Universidad crítica y conectada con la comunidad regional. Desafíos y aportes desde la academia ante la (des) igualdad de género en la Región del Maule
Cuadernos de Sociología; Vol. 2 Núm. 2 (2017): Cuadernos de Sociología; 12-18. -
University for the elderly, an educational gerontology experience
Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; Vol. 5 Núm. 1 (2019): Revista Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; 95-107. -
Use of mindfulness on indicators of stress in athletes during the competitive stage:
Ciencias de la Actividad Física UCM; Vol. 21 Núm. 2 (2020): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-13.