Convergencia Educativa: Revista Electrónica de Educación: Recent submissions
Now showing items 141-160 of 667
-
Programs for access to higher education in three universities in the Maule region. Documentary Analysis
Convergencia Educativa; Núm. 9 (2021): Convergencia Educativa; 101-118. -
Conceptions about Inclusive Education and its relationship with the pedagogical practice of teachers:
Convergencia Educativa; Núm. 9 (2021): Convergencia Educativa; 16-29. -
Visualization of the curricular adjustments implemented in the classroom during the COVID-19 health crisis in a region of Chile
Convergencia Educativa; Núm. 9 (2021): Convergencia Educativa; 6-15. -
Practical work in science teaching:
Convergencia Educativa; Núm. 9 (2021): Convergencia Educativa; 30-44. -
Virtual distance education, an opportunity?
Convergencia Educativa; Núm. 8 (2020): Revista Convergencia Educativa; 65-82. -
Implementation of a learning object:
Convergencia Educativa; Núm. 8 (2020): Revista Convergencia Educativa; 6-30. -
Formative evaluation strategy in higher education:
Convergencia Educativa; Núm. 8 (2020): Revista Convergencia Educativa; 31-44. -
ODEAT Model for design of lesson planning with ICT integration
Convergencia Educativa; Núm. 8 (2020): Revista Convergencia Educativa; 45-64. -
The awareness and reflexivity:
Convergencia Educativa; Núm. 8 (2020): Revista Convergencia Educativa; 83-105. -
¿ Por qué debe transformarse la escuela de modalidad especial?
Convergencia Educativa; Núm. 8 (2020): Revista Convergencia Educativa; 106-117. -
Implications in the teaching of mol:
Convergencia Educativa; Núm. 9 (2021): Convergencia Educativa; 73-100. -
Pensar “a tutto tondo”. El tema de la visión tridimensional en Nicolás de Cusa, Jan van Eyck y Leonardo da Vinci
Palabra y Razón; Núm. 18 (2020): Palabra y Razón; 140-164. -
Cuadros que se pintan a sí mismos. Fundamentos de una mitología de la razón en Nicolás de Cusa
Palabra y Razón; Núm. 18 (2020): Palabra y Razón; 122-139. -
Theology as a pedagogy of accompaniment a reflection from educational work in the context of a pandemic
Palabra y Razón; Núm. 19 (2021): Palabra y Razón; 55-76. -
Capitalism as a source of injustice in the posthumous work moral social of Saint Alberto Hurtado: Keys that can inspire an understanding of the current chilean crisis from the dialogue between faith and politics
Palabra y Razón; Núm. 19 (2021): Palabra y Razón; 77-102. -
Have we made progress in the integration of secular life with the transcendence of faith? A 25 year retrospective on Charles Taylor’s A Catholic Modernity?
Palabra y Razón; Núm. 19 (2021): Palabra y Razón; 10-26. -
Tradition and religiosity in the aesthetics of the avant-garde movements of the first half of the 20th century
Palabra y Razón; Núm. 19 (2021): Palabra y Razón; 27-54. -
Greek politics and the crisis of political action according to Hannah Arendt
Palabra y Razón; Núm. 19 (2021): Palabra y Razón; 104-116. -
Therapeutic silence:
Palabra y Razón; Núm. 19 (2021): Palabra y Razón; 117-126. -
Parmenides and In Parmenidem. The dialogue and its reception in late antiquity within the cusan doctrine of negation
Palabra y Razón; Núm. 18 (2020): Palabra y Razón; 105-120.