Convergencia Educativa: Revista Electrónica de Educación: Recent submissions
Now showing items 121-140 of 652
-
Relationship between the nutritional status of kindergarten and first grade children from two municipal schools in the Maule Region and their parents' perception of Physical Activity and Eating Habits
Ciencias de la Actividad Física UCM; Vol. 22 Núm. 2 (2021): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-11. -
Physical Education and Health. Evaluation of muscular fitness and body fat in school adolescents.
Ciencias de la Actividad Física UCM; Vol. 22 Núm. 2 (2021): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-12. -
Body composition, somatotype, vertical jump performance and maximal oxygen consumption in professional and university soccer players
Ciencias de la Actividad Física UCM; Vol. 22 Núm. 2 (2021): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-13. -
Responses to the relaxation session:
Ciencias de la Actividad Física UCM; Vol. 22 Núm. 2 (2021): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-14. -
Factors that affect school effectiveness in Latin America:
Convergencia Educativa; Núm. 9 (2021): Convergencia Educativa; 45-72. -
Programs for access to higher education in three universities in the Maule region. Documentary Analysis
Convergencia Educativa; Núm. 9 (2021): Convergencia Educativa; 101-118. -
Conceptions about Inclusive Education and its relationship with the pedagogical practice of teachers:
Convergencia Educativa; Núm. 9 (2021): Convergencia Educativa; 16-29. -
Visualization of the curricular adjustments implemented in the classroom during the COVID-19 health crisis in a region of Chile
Convergencia Educativa; Núm. 9 (2021): Convergencia Educativa; 6-15. -
Practical work in science teaching:
Convergencia Educativa; Núm. 9 (2021): Convergencia Educativa; 30-44. -
Virtual distance education, an opportunity?
Convergencia Educativa; Núm. 8 (2020): Revista Convergencia Educativa; 65-82. -
Implementation of a learning object:
Convergencia Educativa; Núm. 8 (2020): Revista Convergencia Educativa; 6-30. -
Formative evaluation strategy in higher education:
Convergencia Educativa; Núm. 8 (2020): Revista Convergencia Educativa; 31-44. -
ODEAT Model for design of lesson planning with ICT integration
Convergencia Educativa; Núm. 8 (2020): Revista Convergencia Educativa; 45-64. -
The awareness and reflexivity:
Convergencia Educativa; Núm. 8 (2020): Revista Convergencia Educativa; 83-105. -
¿ Por qué debe transformarse la escuela de modalidad especial?
Convergencia Educativa; Núm. 8 (2020): Revista Convergencia Educativa; 106-117. -
Implications in the teaching of mol:
Convergencia Educativa; Núm. 9 (2021): Convergencia Educativa; 73-100. -
Pensar “a tutto tondo”. El tema de la visión tridimensional en Nicolás de Cusa, Jan van Eyck y Leonardo da Vinci
Palabra y Razón; Núm. 18 (2020): Palabra y Razón; 140-164. -
Cuadros que se pintan a sí mismos. Fundamentos de una mitología de la razón en Nicolás de Cusa
Palabra y Razón; Núm. 18 (2020): Palabra y Razón; 122-139. -
Theology as a pedagogy of accompaniment a reflection from educational work in the context of a pandemic
Palabra y Razón; Núm. 19 (2021): Palabra y Razón; 55-76. -
Capitalism as a source of injustice in the posthumous work moral social of Saint Alberto Hurtado: Keys that can inspire an understanding of the current chilean crisis from the dialogue between faith and politics
Palabra y Razón; Núm. 19 (2021): Palabra y Razón; 77-102.