Revista Pensamiento y Acción Interdisciplinaria: Recent submissions
Now showing items 61-80 of 544
-
High-school EFL students' perceptions on teacher written corrective feedback
UCMaule; Núm. 61 (2021): UCMaule; 11-33. -
Academic writing instruction in english in graduate school
UCMaule; Núm. 61 (2021): UCMaule; 121-133. -
Lexicographic Database for Medical Translators: Obstetrics and Gynecology, Traumatology and Surgery
UCMaule; Núm. 61 (2021): UCMaule; 75-97. -
When to Teach Grammar?: Perceptions of Teaching English as a Foreign Language Students
UCMaule; Núm. 61 (2021): UCMaule; 53-74. -
A contribution to the understanding of standardized evaluation practices applied to local Contexts
UCMaule; Núm. 61 (2021): UCMaule; 34-52. -
Political and Linguistic Policies: a Comparative Discourse Analysis of Two English Teacher Education Programs
UCMaule; Núm. 61 (2021): UCMaule; 98-120. -
Presentación
UCMaule; Núm. 61 (2021): UCMaule; 8-10. -
Theology as a pedagogy of accompaniment a reflection from educational work in the context of a pandemic
Palabra y Razón; Núm. 19 (2021): Palabra y Razón; 55-76. -
Pensar “a tutto tondo”. El tema de la visión tridimensional en Nicolás de Cusa, Jan van Eyck y Leonardo da Vinci
Palabra y Razón; Núm. 18 (2020): Palabra y Razón; 140-164. -
Cuadros que se pintan a sí mismos. Fundamentos de una mitología de la razón en Nicolás de Cusa
Palabra y Razón; Núm. 18 (2020): Palabra y Razón; 122-139. -
Parmenides and In Parmenidem. The dialogue and its reception in late antiquity within the cusan doctrine of negation
Palabra y Razón; Núm. 18 (2020): Palabra y Razón; 105-120. -
Alterity, number and trinitarian reflection in Nicholas of Cusa
Palabra y Razón; Núm. 18 (2020): Palabra y Razón; 69-88. -
Originality of cusanus’s metaphysics:
Palabra y Razón; Núm. 18 (2020): Palabra y Razón; 39-68. -
The Liber XXIV philosophorum’s image of the infinita sphaera in the Nicholas of Cusa’s maxima doctrina ignorantiae
Palabra y Razón; Núm. 18 (2020): Palabra y Razón; 89-104. -
Divine ineffability and incomprehensibility in Augustine of Hippo and the negative theology of Marius Victorinus
Palabra y Razón; Núm. 18 (2020): Palabra y Razón; 19-38. -
Correlation and comparison between the level of physical activity and flexibility in boys and girls from 10 to 11 years of age from a school in Concepción. Chile
Ciencias de la Actividad Física UCM; Vol. 22 Núm. 1 (2021): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-10. -
Effects of a neuromuscular exercise program on the physical condition of the older adult in the community:
Ciencias de la Actividad Física UCM; Vol. 22 Núm. 1 (2021): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-12. -
An approach to the problematic of bullying in cuban school and youth athletes
Ciencias de la Actividad Física UCM; Vol. 22 Núm. 1 (2021): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-8. -
Physical education teacher’s vision towards its subject in Chile
Ciencias de la Actividad Física UCM; Vol. 22 Núm. 1 (2021): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-12. -
New code of points of Women Artistic Gymnastics International Gymnastics Federation Olympic Cycle 2022-2024
Ciencias de la Actividad Física UCM; Vol. 22 Núm. 1 (2021): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-10.