Browsing Universidad del Desarrollo by Title
Now showing items 303-322 of 706
-
Ibero-american Design, global challenges
Base, Diseño e Innovación; Vol 4 No 3 (2018): Design in Ibero-America; 7-9. -
“II dio mortale”
Derecho Público Iberoamericano; No 7 (2015); 275-276. -
Immanuel Kant, la Ilustración, el individuo y el Estado
Derecho Público Iberoamericano; No 20 (2022); 137-197. -
Impact of didactic communication in enhancing learning and integration of meaningful content
Base Diseño e Innovación; Vol. 3 No. 2 (2016): Design for 21st century education; 190-207. -
Impacto de la práctica avanzada de enfermería en servicios de cuidados intensivos: Una revisión integrativa
Revista Confluencia; Vol. 5 Núm. 2 (2022); 102-107. -
Importancia de la salud mental frente a una mastectomía
Revista Confluencia; Vol. 2 Núm. 1 (2020); 136-137. -
Inacap : innovation in educational management through service design
Base Diseño e Innovación; Vol. 3 No. 2 (2016): Design for 21st century education; 286-297. -
Inadmissibility of the requirement of inapplicability due to lack of reasonable grounds
Derecho Público Iberoamericano; No 2 (2013); 347-368. -
Inclusive infrastructure
Base Diseño e Innovación; Vol. 4 No. 3 (2018): Design in Ibero-America; 334-337. -
Incorporación del vaso en niños de ocho meses a dos años de edad en la Provincia de Santiago
Revista Confluencia; Vol. 5 Núm. 1 (2022); 63-68. -
Incuba: Reforestation of native forest system, stimulation and incentive for the forest’s natural growth
Base Diseño e Innovación; Vol. 1 No. Cero (2014): Innovation; 210-213. -
Infección por Ureaplasma Urealyticum y/o Ureaplasma Parvum resultados obstétricos
Revista Confluencia; Vol. 6 Núm. 1 (2023); 107-111. -
Influence of the past? Of course!
Base Diseño e Innovación; Vol. 5 No. 4 (2019): Design and heritage; 302-309. -
Influencia del estado nutricional y la actividad física sobre la fuerza de agarre en adultos chilenos
Revista Confluencia; Vol. 2 Núm. 1 (2020); 20-25. -
Information and Digital Competencies as vectors for creativity and collaborative learning in the design process
Base Diseño e Innovación; Vol. 4 No. 3 (2018): Design in Ibero-America; 210-217. -
Iniciativas exitosas del Centro de Innovación Docente
Revista Confluencia; Vol. 3 Núm. 2 (2020); 10. -
Innova School: Using design methods to create a new school system and an innovative learning experience in Perú: Interview with Sandy Speicher, Sally Madsen and Aurelia Alvarado
Base Diseño e Innovación; Vol. 3 No. 2 (2016): Design for 21st century education; 120-133. -
Innovate for the Government
Base Diseño e Innovación; Vol. 4 No. 3 (2018): Design in Ibero-America; 14-25. -
Innovate seems better word than design (although the latter is indispensable for the first)
Base Diseño e Innovación; Vol. 4 No. 3 (2018): Design in Ibero-America; 174-183. -
Innovate, undertake and create community
Base Diseño e Innovación; Vol. 4 No. 3 (2018): Design in Ibero-America; 48-53.