Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho: Recent submissions
Now showing items 221-240 of 409
-
Intellectual, psycho-emotional and affective characteristics of high performance’s students from priority schools
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 1 Núm. 2 (2014); Pág. 48 - 56. -
El juicio como operación intelectual y el derecho
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 Núm. 1 (2020); 119-148. -
Research on university legal education in Argentina
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 2 Núm. 1 (2015); Pág. 13 - 39. -
Personality traits, Perception of social support and Motivation of achievement as predictors of academic performance in students belonging to programs of inclusion and permanence in university education (PACE)
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 6 Núm. 2 (2019); 59-80. -
La enseñanza-aprendizaje del derecho a través de una plataforma virtual institucional
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 Núm. 2 (2020); 143-166. -
Measuring internalized cultural capital
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 Núm. 2 (2020); 303-323. -
Ensino e aprendizagem de estratégias metacognitivas como possibilidade para a educação jurídica
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 3 Núm. 2 (2016); 75-93. -
La vinculación como técnica de enseñanza y aprendizaje del Derecho. Derechos Humanos, universidad y Poder Legislativo
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 2 Núm. 2 (2015); Pág. 3-23. -
Teaching collaboratively law. Essay on a first experience
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 1 Núm. 1 (2014); Pág. 88-103. -
Use of personal learning environment in introduction of law courses
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 Núm. 1 (2017); pp. 225-253. -
An experience of continuous assessment in courses of the initial cycle of the undergraduatre Law Program at Universidad Católica de Temuco
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 5 Núm. 2 (2018); 31-50. -
Pedagogy of the question in Law teaching-learning, as methodological innovation to develop critical-complex thinking
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 6 Núm. 2 (2019); 37-58. -
Critical qualitative research and law
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 Núm. 1 (2020); 149-176. -
Incorporation of ICT in legal research teaching at UNAM’s law graduate studies at specialty level.
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 Núm. 1 (2017); pp. 254-297. -
Distance between the curriculum of secondary and higher education
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 1 Núm. 2 (2014); Pág. 57 - 68. -
Legal education in Brazil
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 1 Núm. 1 (2014); Pág. 72-87. -
Iuris
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 3 Núm. 1 (2016); pp. 28-44. -
Reflexões sobre ensino jurídico e emancipação no Brasil
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 3 Núm. 2 (2016); 115-140. -
El derecho fundamental a la educación formal para el consumo como medio de concreción del derecho a la libertad de elección del consumidor e igualdad en las contrataciones e implementación del derecho colectivo y social de protección al medio ambiente
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 5 Núm. 1 (2018); 35-58.