Browsing Universidad del Desarrollo by Title
Now showing items 162-181 of 712
-
Descripción epidemiológica de la hidatidosis hepática en Chile
Revista Confluencia; Vol. 4 Núm. 1 (2021); 35-39. -
Descripción epidemiológica del cáncer gástrico en Chile
Revista Confluencia; Vol. 3 Núm. 2 (2020); 57-61. -
Design and cultural heritage, alternatives for valorization: Paço do Frevo, Recife, Pernambuco, Brazil
Base Diseño e Innovación; Vol. 5 No. 4 (2019): Design and heritage; 90-101. -
Design and Heritage
Base Diseño e Innovación; Vol. 5 No. 4 (2019): Design and heritage; 10-13. -
Design as a communication tool for cultural heritage
Base Diseño e Innovación; Vol. 5 No. 4 (2019): Design and heritage; 22-29. -
Design as a force to overcome poverty
Base Diseño e Innovación; Vol. 4 No. 3 (2018): Design in Ibero-America; 82-93. -
Design as a tool to promote intraregional innovation
Base Diseño e Innovación; Vol. 1 No. Cero (2014): Innovation; 80-85. -
Design as catalyst of innovation: From push to pull
Base Diseño e Innovación; Vol. 1 No. Cero (2014): Innovation; 16-21. -
Design at the service of health
Base Diseño e Innovación; Vol. 2 No. 1 (2015): Copper; 88-97. -
Design District Gran Concepción: Territory development through design driven innovation
Base Diseño e Innovación; Vol. 4 No. 3 (2018): Design in Ibero-America; 117-123. -
Design for balance: wellness and health
Base Diseño e Innovación; Vol. 7 No. 6 (2022): Design, health and wellbeing; 4-11. -
Design for new perspectives in urban mobility
Base Diseño e Innovación; Vol. 8 No. 8 (2023): Design for sustainable, humane, and smart cities; 56-72. -
Design goes to school: Opportunities to apply the design process in Chilean school education
Base Diseño e Innovación; Vol. 3 No. 2 (2016): Design for 21st century education; 226-239. -
Design in Cuba: Social change and creative effervescence
Base Diseño e Innovación; Vol. 4 No. 3 (2018): Design in Ibero-America; 94-103. -
Design Research from the Sustainability Paradigm Perspective
Base Diseño e Innovación; Vol. 4 No. 3 (2018): Design in Ibero-America; 238-247. -
Design thinking trickling into classrooms
Base Diseño e Innovación; Vol. 3 No. 2 (2016): Design for 21st century education; 150-157. -
Design, Overdesign and Epistemic Community: A Discussion on the Limits of the Professional Field
Base Diseño e Innovación; Vol. 4 No. 3 (2018): Design in Ibero-America; 268-277. -
Design: a partner for the development of twenty-first century skills
Base, Diseño e Innovación; Vol 3 No 2 (2016): Design for 21st century education; 10-11. -
Desprendimiento de retina: Un tema poco frecuente pero muy importante de saber
Revista Confluencia; Vol. 4 Núm. 2 (2021); 129-132. -
Detección y abordaje fonoaudiológico de fallas en el implante coclear de usuarios pediátricos de la Región Metropolitana
Revista Confluencia; Vol. 2 Núm. 1 (2020); 16-19.