Browsing Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho by Issue Date
Now showing items 21-40 of 373
-
Los Núcleos de investigación en Derecho y su impacto en la graduación
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 3 Núm. 2 (2016); 159-171. -
Reliability and psychometric properties of the items
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 1 Núm. 2 (2014); Pág. 2 - 11. -
The right to education in international law of human rights
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 1 Núm. 1 (2014); Pág. 20-35. -
Equality of Opportunity in Higher Education
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 3 Núm. 1 (2016); pp. 61-72. -
Learning based on research as didactic alternative of the teaching-learning process in law school
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 Núm. 1 (2020); 237-259. -
Using “case studies” at law classes
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 6 Núm. 2 (2019); 123-139. -
Sentencia simulada del Tribunal Federal Supremo
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 5 Núm. 1 (2018); 100-111. -
The teaching of law aimed at the development of creativity
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 6 Núm. 1 (2019); 5-22. -
O estudo da ADI nº5357 a partir dos metódos de ensino
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 3 Núm. 2 (2016); 94-114. -
Exploratory study of the characteristics of autonomous work in university students
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 3 Núm. 1 (2016); pp. 88-105. -
Legal research as a tool for improving the teaching-learning process of the law
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 1 Núm. 1 (2014); Pág. 36-57. -
Validation of the instrument of measurement to a national characterization of law students
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 1 Núm. 2 (2014); Pág. 105 - 120. -
The formalist approach to legal education and its impact on practical training: Case study of the Free Legal Aid Service of the Universidad de Buenos Aires
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 Núm. 1 (2020); 9-42. -
El cine ingresa a las aulas de derecho
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 Núm. 2 (2020); 263-278. -
Rethinking procedural law handbooks
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 Núm. 2 (2020); 75-96. -
Dinámicas de grupo aplicadas a los alumnos del curso de Derecho
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 5 Núm. 1 (2018); 112-127. -
Frequent errors in the use of the methodology of legal research
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 Núm. 2 (2017); pp. 87-98. -
Educaçao jurídica popular e direitos humanos
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 3 Núm. 2 (2016); 30-54. -
Adaptation and implementation of the modified essay question in the teaching of law
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 Núm. 1 (2017); pp. 115-145. -
Presentation
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 1 Núm. 2 (2014); Pág. 1.