Calidad en la Educación: Recent submissions
Now showing items 461-480 of 1206
-
Enabling competencies: an input for strengthening formative university years.
Calidad en la Educación; No. 33 (2010): Revista Calidad en la Educación; 275-301. -
The relationship among teachers and students at university: a fundamental motive for learning.
Calidad en la Educación; No. 32 (2010): Revista Calidad en la Educación; 78-108. -
The new student and the meritocracy challenge: analyzing the cultural change in Chilean higher education.
Calidad en la Educación; No. 33 (2010): Revista Calidad en la Educación; 303-316. -
The role of university teaching in teachers' initial formation.
Calidad en la Educación; No. 32 (2010): Revista Calidad en la Educación; 150-165. -
Presentación
Calidad en la Educación; No. 32 (2010): Revista Calidad en la Educación; 9-11. -
Experiences and aspects to consider in the implementation of a supporting information system for a long-lasting learning in Chile.
Calidad en la Educación; No. 34 (2011): Revista Calidad en la Educación; 125-163. -
Doctoral programs in education: an example of deregulation in the higher education field in Chile.
Calidad en la Educación; No. 34 (2011): Revista Calidad en la Educación; 15-42. -
Social palaentology: an educative experience about sciences. patrimony and indetity.
Calidad en la Educación; No. 34 (2011): Revista Calidad en la Educación; 231-245. -
Interaction dimension in the supervision of teaching practices: A cross-discipline aproach.
Calidad en la Educación; No. 34 (2011): Revista Calidad en la Educación; 185-202. -
A comparative reasearch about evaluations university students made on two models of e-learning.
Calidad en la Educación; No. 34 (2011): Revista Calidad en la Educación; 103-122. -
Challenges of Industrialization: debates and parlamentary proposals around Industrial Technical Education. Chile 1929-1952.
Calidad en la Educación; No. 34 (2011): Revista Calidad en la Educación; 73-102. -
Analysis and proposals for accreditation of pedagogies in Chile.
Calidad en la Educación; No. 34 (2011): Revista Calidad en la Educación; 165-183. -
University students and social accountability.
Calidad en la Educación; No. 33 (2010): Revista Calidad en la Educación; 101-121. -
Psychology undergraduate education from the perspective of competences: an effort to improve the Chilean university education.
Calidad en la Educación; No. 33 (2010): Revista Calidad en la Educación; 183-221. -
Different trajectories and individualized projects: origin and education/work experience of students at technical training centres.
Calidad en la Educación; No. 33 (2010): Revista Calidad en la Educación; 63-99. -
Learning and teaching academic knowledge as keys to improve university teaching.
Calidad en la Educación; No. 33 (2010): Revista Calidad en la Educación; 123-146. -
Relevance of technical higher education in relation to a national innovation strategy for competitiveness.
Calidad en la Educación; No. 33 (2010): Revista Calidad en la Educación; 147-182. -
Student Retention Initiatives for Higher Education
Calidad en la Educación; No. 33 (2010): Revista Calidad en la Educación; 15-61. -
Public policies on evaluation and accreditation of careers in Argentina.
Calidad en la Educación; No. 36 (2012): Revista Calidad en la Educación; 187-217. -
Presentación
Calidad en la Educación; No. 34 (2011): Revista Calidad en la Educación; 9-11.