Calidad en la Educación: Recent submissions
Now showing items 481-500 of 1206
-
Contexts, eventuality and interests in the research process on teaching education: Study of cases.
Calidad en la Educación; No. 38 (2013): Revista Calidad en la Educación; 115-146. -
Accreditation of quality of education and its on academic management: the case of non-university institution in México.
Calidad en la Educación; No. 38 (2013): Revista Calidad en la Educación; 305-333. -
Students and competencies formation: convergences and divergences in constructing the ideal teacher.
Calidad en la Educación; No. 38 (2013): Revista Calidad en la Educación; 277-304. -
Standars on gratuation andinitial teacher certification: The international experience.
Calidad en la Educación; No. 38 (2013): Revista Calidad en la Educación; 21-77. -
Presentación
Calidad en la Educación; No. 36 (2012): Revista Calidad en la Educación; 8-11. -
Socially-responsible values and attitudes in Chilean university students.
Calidad en la Educación; No. 36 (2012): Revista Calidad en la Educación; 123-147. -
Differences in learning outcomes between technical-professional education and scientific-humanistic education in Chile.
Calidad en la Educación; No. 36 (2012): Revista Calidad en la Educación; 87-121. -
Elige Educar (Choose teaching), a meeting point for actors to improve the quality of education in Chile.
Calidad en la Educación; No. 36 (2012): Revista Calidad en la Educación; 235-248. -
Accreditation processes in pedagogies: study about the agencies performance.
Calidad en la Educación; No. 36 (2012): Revista Calidad en la Educación; 53-85. -
Indirect Fiscal Contribution: a proposal to upgrade it.
Calidad en la Educación; No. 35 (2011): Revista Calidad en la Educación; 193-228. -
The optional initial cycles in The University Centre of the east region: Innovation and curricular flexibility in The Republic University, Uruguay.
Calidad en la Educación; No. 35 (2011): Revista Calidad en la Educación; 279-292. -
Building the public health of the future: Strategic planning at the school of public health of university of Chile.
Calidad en la Educación; No. 35 (2011): Revista Calidad en la Educación; 293-303. -
Equity in the access to higher education: The Equity Places in the social sciences campus of University of Chile.
Calidad en la Educación; No. 35 (2011): Revista Calidad en la Educación; 255-275. -
Organisms and processes for the quality certification of private higher education in Mexico.
Calidad en la Educación; No. 35 (2011): Revista Calidad en la Educación; 231-254. -
Presentación
Calidad en la Educación; No. 38 (2013): Revista Calidad en la Educación; 11-14. -
The quality of initial teacher training in Chile: the perspective from beginning teachers.
Calidad en la Educación; No. 39 (2013): Revista Calidad en la Educación; 118-154. -
An approach to the construction of an identity for cadet women in The Chilean Army Military School.
Calidad en la Educación; No. 35 (2011): Revista Calidad en la Educación; 165-192. -
The implementation model of service learning (S+L) in the Catholic University:an experience that positively impact the comprehensive professional training
Calidad en la Educación; No. 39 (2013): Revista Calidad en la Educación; 198-212. -
The educative workshop: systematizing of an education model for pshichologists in two universities in the Fifth Region.
Calidad en la Educación; No. 37 (2012): Revista Calidad en la Educación; 129-160. -
A qualification framework for the training and certification of labor competencies in Chile.
Calidad en la Educación; No. 39 (2013): Revista Calidad en la Educación; 238-269.