Browsing Pensamiento Educativo by Title
Now showing items 1059-1078 of 1372
-
Spanish Schools at Rural Areas in Hybridization Process: Multi-case Study
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 60 Núm. 1 (2023): Ventanilla abierta. -
Special Section Introduction
Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 54, No 2 (2017); 1-7. -
Special Section Introduction. Contributions of Psychology to Education
Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 53, No 1 (2016); 1-3. -
Special Section Introduction: Research on teachers and inclusion issues in higher education
Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 51, No 2 (2014); 35-40. -
Special Section Introduction: Research on teachers and inclusion issues in higher education
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 51 Núm. 2 (2014); 35-40. -
Special Section Introduction: Study of Perceptions and Experience of Transit from Higher Education and Results of Public Policy on Education
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 52 Núm. 1 (2015); 1-3. -
Specifically designed for education: the physical space used by the public primary school in Chile (1883-1915)
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 47 Núm. 2 (2010): Dos siglos de educación: historia de Ideas,...; 285-301. -
Staff Development Based on a Multimedia and Instructional Theories
Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 20, No 1 (1997): Nuevas tecnologías en la escuela (1); 135-158. -
Staff Development Based on a Multimedia and Instructional Theories
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 20 Núm. 1 (1997): Nuevas tecnologías en la escuela (1); 135-158. -
Standard-based teachers’ formation: a proposal for assessment
Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 33, No 2 (2003): Evaluación de aprendizajes y evaluación institucional; 230-251. -
Standard-based teachers’ formation: a proposal for assessment
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 33 Núm. 2 (2003): Evaluación de aprendizajes y evaluación...; 230-251. -
Standardization, centralism and quality: the Instituto Pedagogico and the provinces
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 46 Núm. 1 (2010): Dos siglos de educación: historia de Ideas,...; 171-185. -
State and university in Chile: problems of distinction about their public function
Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 54, No 1 (2017); 1-19. -
State and university in Chile: problems of distinction about their public function
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 54 Núm. 1 (2017); 1-19. -
State secondary schools in the provinces between 1865 and 1880. An analysis from the perspective of enrollment and school desertion
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 47 Núm. 2 (2010): Dos siglos de educación: historia de Ideas,...; 337-355. -
Statistical Education: Relationships with Mathematics
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 49 Núm. 1 (2012); 53-64. -
Strategic use of knowledge in the innovation of educational processes
Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 30, No 1 (2002): Didáctica y construcción del conocimiento disciplinar en la escuela; 177-196. -
Strong Ties in a Decentralized District: A Case Study of an Improving District
Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 50, No 2 (2013); 69-96. -
Student achievement in the United States: trends
Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 31, No 2 (2002): Política y gestión de la educación; 31-49. -
Student achievement in the United States: trends
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 31 Núm. 2 (2002): Política y gestión de la educación; 31-49.