Browsing Pensamiento Educativo by Title
Now showing items 872-891 of 1372
-
Parents and Teachers’ Beliefs about Students’ School Aggression.
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 55 Núm. 1 (2018); 1-11. -
Participación estudiantil y construcción de ciudadanía democrática
Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 22, No 1 (1998): Objetivos transversales; 241-258. -
Participación estudiantil y construcción de ciudadanía democrática
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 22 Núm. 1 (1998): Objetivos transversales; 241-258. -
Participación y calidad de la educación
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 24 Núm. 1 (1999): Ciencia, tecnología y sociedad; 13-33. -
Participation and Quality of the Education
Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 24, No 1 (1999): Ciencia, tecnología y sociedad; 13-33. -
Paul Bernhard Wevering Weidemann: an educator and missionary of the Araucanía
Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 34, No 1 (2004): Grandes pedagogos en la historia de la educación chilena y su pensamiento educativo; 377-399. -
Paul Bernhard Wevering Weidemann: an educator and missionary of the Araucanía
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 34 Núm. 1 (2004): Grandes pedagogos en la historia de la educación...; 377-399. -
Paulo Freire: a humanist and christian educator in Chile
Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 34, No 1 (2004): Grandes pedagogos en la historia de la educación chilena y su pensamiento educativo; 234-258. -
Paulo Freire: a humanist and christian educator in Chile
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 34 Núm. 1 (2004): Grandes pedagogos en la historia de la educación...; 234-258. -
Pedagogical practices at a crossroads: arguments, logics and reasons of educational actors
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 45 Núm. 2 (2009): Las prácticas de enseñanza: desafíos,.; 185-210. -
Pedagogical tradition of the sisters of the Pious Schools (Piarists)
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 42 Núm. 1 (2008): Sentido y acción de la educación Católica; 159-180. -
Pedagogical workshops: a space to develop reflection in the early teacher training
Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 35, No 2 (2004): Formación inicial de profesores para una nueva cultura; 161-172. -
Pedagogical workshops: A space to develop reflection in the early teacher training
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 35 Núm. 2 (2004): Formación inicial de profesores para una nueva...; 161-172. -
People's Daily Life, New Technologies and Schools
Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 21, No 2 (1997): Nuevas tecnologías en la escuela (y 2); 57-79. -
People's Daily Life, New Technologies and Schools
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 21 Núm. 2 (1997): Nuevas tecnologías en la escuela (y 2); 57-79. -
Percent Plan Admissions: Their Strengths and Challenges in Furthering an Equity Agenda
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 49 Núm. 2 (2012). -
Percepciones acerca de la educación escolar en Chile de estudiantes egresados de enseñanza media y que participaron en un programa de talento académico
Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 52, No 1 (2015); 4-17. -
Perception of the consequences of bullying beyond the classroom: A quasi-quantitative approach
Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 55, No 1 (2018); 1-14. -
Perception of the consequences of bullying beyond the classroom: A quasi-quantitative approach
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 55 Núm. 1 (2018); 1-14. -
Perception of the consequences of bullying beyond the classroom: A quasi-quantitative approach
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 55 Núm. 1 (2018); 1-14.