Browsing Convergencia Educativa: Revista Electrónica de Educación by Title
Now showing items 490-509 of 652
-
Relationship between learning styles and academic performance in physical education students at SEK University in Chile
Journal of Physical Activity and Sports Sciences; Vol. 16 Núm. 2 (2015): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 29-36. -
Relationship between muscular strength and on the percentage of fat and muscle mass in Taekwondo
Journal of Physical Activity and Sports Sciences; Vol. 17 Núm. 2 (2016): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 29-34. -
Relationship between postural control and motor development in children with down syndrome and with typical development of Chillán
Journal of Physical Activity and Sports Sciences; Vol. 19 Núm. 1 (2018): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-8. -
Relationship between the Development of Critical Thinking and Reading Comprehension as Macro Cognitive Competences in First-Year University Students of Law School
Convergencia Educativa; Núm. 14 (2023): Revista Convergencia Educativa; 9-24. -
Relationship between the nutritional status of kindergarten and first grade children from two municipal schools in the Maule Region and their parents' perception of Physical Activity and Eating Habits
Ciencias de la Actividad Física UCM; Vol. 22 Núm. 2 (2021): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-11. -
Relationship of learning styles, emotional intelligence, multiples intelligences and emotional detection in physical education students in Santiago of Chile
Ciencias de la Actividad Física UCM; Vol. 22 Núm. 2 (2021): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-13. -
Relative Age Effect in Chile’s National Basketball League (LNB)
Ciencias de la Actividad Física UCM; Vol. 22 Núm. 1 (2021): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-11. -
Reliability and reproductivity of the PAQ-C and PAQ-A physical activity questionnaires in students in basic and secondary education of the city of Talca
UCMaule; Núm. 59 (2020): UCMaule; 56-78. -
Religion and Culture in the Paul Tillich’s thought and life
Palabra y Razón; Núm. 13 (2018): Palabra y Razón; 33-44. -
Religion classes under the context of postmodernism:
Palabra y Razón; Núm. 5-6 (2014): Palabra y Razón; 61-77. -
“Religion Teacher Training: The question of the object of study of Religious Education School”
Palabra y Razón; Núm. 3 (2013): Palabra y Razón; 7-22. -
Religious Studies:
Palabra y Razón; Núm. 5-6 (2014): Palabra y Razón; 49-59. -
Relocalización pos terremoto. Trayectorias migratorias en damnificados rurales de la Región del Maule
Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; Vol. 3 Núm. 1 (2017): Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; 106-122. -
Renewed ecclesiology of Vatican II, its processes of reception and its developments up to the Conference of Aparecida
Palabra y Razón; Núm. 2 (2012): Palabra y Razón; 37-53. -
Repertoires of the resistence
Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; Vol. 7 Núm. 2 (2021): Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; 64-85. -
Reproduction of gender violence in the teaching exercise: theoretical analysis of content oriented to the Chilean basic school.
Convergencia Educativa; Núm. 10-extra (2021): Convergencia Educativa; 35-50. -
Research in recreation, leisure and free time in Venezuela. Underlying trends
Ciencias de la Actividad Física UCM; Vol. 22 Núm. 2 (2021): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-21. -
Reseña de Libro
Convergencia Educativa; Núm. 13 (2023): Revista Convergencia Educativa; 77-83. -
Reseña del libro:
Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; Vol. 7 Núm. 1 (2021): Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; 167-169. -
Reseña del libro:
Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; Vol. 7 Núm. 1 (2021): Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; 170-173.