Universidad de las Américas: Recent submissions
Now showing items 41-60 of 109
-
Enrichment of early childhood learning notions that favour learning experiences related to hierarchical inclusion
Revista Educación las Américas; Vol 6 (2018): Revista Educación las Américas; 42-48. -
Science in pre-school education
Revista Educación las Américas; Vol 6 (2018): Revista Educación las Américas; 49-55. -
Family and its importance in childhood
Revista Educación las Américas; Vol 6 (2018): Revista Educación las Américas; 7-12. -
Family involvement in pre-school education
Revista Educación las Américas; Vol 6 (2018): Revista Educación las Américas; 1-6. -
Una reflexión sobre el concepto de bebé
Revista Educación las Américas; Vol 6 (2018): Revista Educación las Américas; 29-36. -
Evaluation for learning
Revista Educación las Américas; Vol 6 (2018): Revista Educación las Américas; 13-28. -
Awakening motivation in children
Revista Educación las Américas; Vol 6 (2018): Revista Educación las Américas; 37-41. -
Five short stories by Hans Christian Andersen as a resource for emotional education for children aged 3 to 6
Revista Educación las Américas; Vol 5 (2017): Revista Educación las Américas; 55-77. -
The Blog as a teaching-learning tool in the Audiology class at the Universidad de Las Américas
Revista Educación las Américas; Vol 5 (2017): Revista Educación las Américas; 78-90. -
Community Action and Learning-Service Methodology in the Initial Teacher Education (FID) of the Faculty of Special Education with mention in the Specific Disorders of Language and Educational Inclusion
Revista Educación las Américas; Vol 4 (2017): Revista Educación las Américas; 44-62. -
Information and Communication Technologies in Initial Training for Special Education Teacher Specializing in Specific Language Disorders and Educational InclusionApplication within Several Frameworks and Diverse Representation Systems
Revista Educación las Américas; Vol 4 (2017): Revista Educación las Américas; 30-43. -
Challenges and Resources for Students of the Executive Program in Commercial Engineering at Universidad de Las Américas
Revista Educación las Américas; Vol 5 (2017): Revista Educación las Américas; 37-54. -
Teaching practice of the classroom team that attends the diversity of students
Revista Educación las Américas; Vol 5 (2017): Revista Educación las Américas; 91-104. -
Educational Inclusion of persons with disabilities in Chile and Ecuador
Revista Educación las Américas; Vol 4 (2017): Revista Educación las Américas; 1-15. -
Social representations, inclusion and ICT in classrooms of primary schools in Mendoza (Argentina)
Revista Educación las Américas; Vol 4 (2017): Revista Educación las Américas; 16-29. -
The internationalization of the university curriculum
Revista Educación las Américas; Vol 5 (2017): Revista Educación las Américas; 17-36. -
Teaching strategies in schools and hospital classroom
Revista Educación las Américas; Vol 1 (2015): Revista Educación las Américas; 13-25. -
Proposal for working with conceptual content using augmented reality in the classroom
Revista Educación las Américas; Vol 1 (2015): Revista Educación las Américas; 40-61. -
Teaching mathematics and transverse integration of scientific and humanist subjects through the implementation of a robotic educational experience
Revista Educación las Américas; Vol 1 (2015): Revista Educación las Américas; 62-71. -
Teaching Spanish as a Foreign Language
Revista Educación las Américas; Vol 1 (2015): Revista Educación las Américas; 86-113.