Universidad de las Américas: Recent submissions
Now showing items 21-40 of 109
-
Propuesta metodológica para abordar las experiencias de los estudiantes en los nuevos Centros de Formación Técnica estatales en Chile
Revista Educación las Américas; Vol 12 No 1 (2022): Revista Educación las Américas. -
La educación sobrevivió a la pandemia
Revista Educación las Américas; Vol 11 No 2 (2021): Revista Educación las Américas. -
Uso de modelos moleculares para la enseñanza del enlace químico: impacto académico estudiantil
Revista Educación las Américas; Vol 11 No 2 (2021): Revista Educación las Américas. -
Dimensions of Divergent Thinking in the training of teachers of the Bachelor of Early Childhood Education of the Faculty of Education of the Ibero-American University Corporation
Revista Educación las Américas; Vol 11 No 1 (2021): Revista Educación las Américas; 104-114. -
Professional practice as a training scenario to learn to live together
Revista Educación las Américas; Vol 11 No 1 (2021): Revista Educación las Américas; 32-43. -
Characterization of conflict management and resolution strategies for the classroom environment
Revista Educación las Américas; Vol 11 No 1 (2021): Revista Educación las Américas; 44-56. -
Teacher perception of the weaknesses of the educational system when returning to the classroom
Revista Educación las Américas; Vol 11 No 1 (2021): Revista Educación las Américas; 1-16. -
Educación Sexual en América Latina: una revisión del estado del arte en Colombia, Chile, México y Uruguay
Revista Educación las Américas; Vol 11 No 1 (2021): Revista Educación las Américas; 57-77. -
What for whom? inequalities, educational completion policies and the right to education in Argentina
Revista Educación las Américas; Vol 11 No 1 (2021): Revista Educación las Américas; 17-31. -
Transdisciplinary approach and Higher Education
Revista Educación las Américas; Vol 11 No 1 (2021): Revista Educación las Américas; 78-90. -
Gamification for learning
Revista Educación las Américas; Vol 11 No 1 (2021): Revista Educación las Américas; 91-103. -
Use of virtual laboratories for the teaching of human histoembryology in the Nursing course at the Universidad de las Américas
Revista Educación las Américas; Vol 7 (2018): Revista Educación las Américas; 56-72. -
Evaluation of first-year students in pedagogical programs regarding attitudes and interests for teaching
Revista Educación las Américas; Vol 7 (2018): Revista Educación las Américas; 22-28. -
Assessment instruments for the measurement of communication skills and pedagogical decision making in students of integrated professional internship of the Nutrition and Dietetics degree course of the Universidad de las Américas
Revista Educación las Américas; Vol 7 (2018): Revista Educación las Américas; 40-55. -
Reflective analysis of the phenomenon of the evaluation of the teaching performance in higher education
Revista Educación las Américas; Vol 7 (2018): Revista Educación las Américas; 15-21. -
Happiness in Kindergarten
Revista Educación las Américas; Vol 7 (2018): Revista Educación las Américas; 1-7. -
Social Sciences in Pre-school Education
Revista Educación las Américas; Vol 7 (2018): Revista Educación las Américas; 8-14. -
Academic Accompaniment Plan of the Integrated Support System for UDLA students
Revista Educación las Américas; Vol 7 (2018): Revista Educación las Américas; 29-39. -
Perception of the role of good teachers in students and professors of the degree in Phonoaudiology
Revista Educación las Américas; Vol 5 (2017): Revista Educación las Américas; 1-16. -
What are the formative requirements of social science educators for preschoolers?
Revista Educación las Américas; Vol 6 (2018): Revista Educación las Américas; 56-64.