Browsing Lenguas Modernas by Title
Now showing items 1097-1116 of 1251
-
T-to-C movement and accusative case assignment. A correlation based on wh-embedding
Lenguas Modernas; Núm. 40 (2012): Segundo semestre; Pág. 55-78. -
T-to-C movement and accusative case assignment. A correlation based on wh-embedding
Lenguas Modernas; Núm. 40 (2012): Segundo semestre; Pág. 55-78. -
Teaching film or using film to learn language and culture? diverse approaches to teaching film in foreign language centres
Lenguas Modernas; Núm. 34 (2009): Segundo semestre; Pág. 9-23. -
Teaching film or using film to learn language and culture? diverse approaches to teaching film in foreign language centres
Lenguas Modernas; Núm. 34 (2009): Segundo semestre; Pág. 9-23. -
Teaching poetry through the application of the strategies which respond to statements made in the communicative, natural and multiple intelligences approaches
Lenguas Modernas; Núm. 46 (2015): Segundo Semestre; Pág. 105 - 122. -
Teaching poetry through the application of the strategies which respond to statements made in the communicative, natural and multiple intelligences approaches
Lenguas Modernas; Núm. 46 (2015): Segundo Semestre; Pág. 105 - 122. -
Teaching writing to migrant students: Reflections and proposals for an inclusive classroom
Lenguas Modernas; Núm. 61 (2023): Primer semestre; pp. 127-149. -
Temporal reference relative clauses in chacoan and andean languages from an typological perspective
Lenguas Modernas; Núm. 52 (2018): Segundo Semestre; pp. 35-55. -
Temporal-aspectual values of the présent de l’indicatif in sports headlines in French-language newspapers
Lenguas Modernas; Núm. 55 (2020): Primer semestre; pp. 75-87. -
Temporal-aspectual values of the présent de l’indicatif in sports headlines in French-language newspapers
Lenguas Modernas; Núm. 55 (2020): Primer semestre; pp. 75-87. -
Tense marking in andean languages
Lenguas Modernas; Núm. 52 (2018): Segundo Semestre; pp. 135-161. -
Tentativa de análisis aplicado a los verbos italianos
Lenguas Modernas; Núm. 5 (1978); 97 - 111. -
Tentativa de análisis aplicado a los verbos italianos
Lenguas Modernas; Núm. 5 (1978); 97 - 111. -
Teresa Moure. Lingüística se escribe con A: La perspectiva de género en las ideas sobre el lenguaje. Madrid: Catarata, 2021, 349 páginas ISNB: 978-84-1352-166-4
Lenguas Modernas; Núm. 60 (2022): Segundo semestre; pp. 135-138. -
Terminological metaphor and multimodality
Lenguas Modernas; Núm. 48 (2016): Segundo semestre; pp. 63-81. -
Terminological metaphor and multimodality
Lenguas Modernas; Núm. 48 (2016): Segundo semestre; pp. 63-81. -
Tess Fitzpatrick y Andy Barfield (Eds.) Lexical Processing in Second Language Learners: Papers and Perspectives in Honour of Paul Meara
Lenguas Modernas; Núm. 34 (2009): Segundo semestre; Pág. 139-142. -
Tess Fitzpatrick y Andy Barfield (Eds.) Lexical Processing in Second Language Learners: Papers and Perspectives in Honour of Paul Meara
Lenguas Modernas; Núm. 34 (2009): Segundo semestre; Pág. 139-142. -
Test anxiety in learning english as a foreign language in high school students
Lenguas Modernas; Núm. 59 (2022): Primer semestre; p. 9-29. -
Text grammar: a paradigm for the teaching of grammar in the teaching of English as a foreign language
Lenguas Modernas; Núm. 34 (2009): Segundo semestre; Pág. 97-116.