Browsing Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho by Issue Date
Now showing items 81-100 of 373
-
Productivism academic in the brazilian legal education
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 3 Núm. 2 (2016); 172-194. -
Comprehensive methodological system of Constitutional Law learning from the experience: a network of teaching strategies.
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 2 Núm. 1 (2015); Pág. 68 - 82. -
The change in family law practice through education. Report of a successful experience in México
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 3 Núm. 1 (2016); pp. 106-126. -
Educación jurídica brasileña en tiempos de pandemia
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 Núm. 1 (2020); 7-8. -
Hacia un currículo ambientalmente sustentable para las carreras de Derecho
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 5 Núm. 1 (2018); 5-18. -
Educação jurídica no Brasil e cultura de paz no Brasil
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 3 Núm. 2 (2016); 55-74. -
An invitation to think about professional teaching competences within the Faculties of Law
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 Núm. 2 (2020); 231-246. -
Contextualized cognition
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 Núm. 2 (2017); pp. 40-63. -
La transformación curricular en Derecho
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 2 Núm. 2 (2015); Pág. 55-75. -
An approach to the understanding of the method of research in social sciences and law
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 1 Núm. 2 (2014); Pág. 80 - 104. -
CODICE-Derecho measuring instrument and its application in the Faculty of Law of Universidad de Chile
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 1 Núm. 1 (2014); Pág. 2-19. -
Presentation
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 6 Núm. 2 (2019); 1-4. -
Estado actual de la (Re) construcción de la alteridad como categoría teórica-práctica y su contribución a la Educación Superior
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 4 Núm. 1 (2017); pp. 38-73. -
Alfabetización académica en Derecho
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 7 Núm. 2 (2020); 23-50. -
The Law Study in Ecuador
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 5 Núm. 2 (2018); 9-30. -
Lawyers graduated at the universidad metropolitana 2006-2016. Study of a professional cohort in times of revolution
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 6 Núm. 1 (2019); 23-42. -
Reforming legal education, a job for Sisyphus?
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 3 Núm. 1 (2016); pp. 3-27. -
Intellectual, psycho-emotional and affective characteristics of high performance’s students from priority schools
Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho; Vol. 1 Núm. 2 (2014); Pág. 48 - 56.