Browsing Palabra y Razón by Title
Now showing items 85-104 of 610
-
Comparative study between psychomotor development and nutritional status of kindergarten children from a municipal and a private educational institution in the city of Temuco, Chile
Journal of Physical Activity and Sports Sciences; Vol. 18 Núm. 2 (2017): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-8. -
Comparison of anthropometric profile and physical fitness on basketball athletes of different positions
Journal of Physical Activity and Sports Sciences; Vol. 20 Núm. 1 (2019): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-13. -
Comparison of evolutive algorithms for optimization in the classification of obesity in schools
UCMaule; Núm. 51 (2016): UCMaule; 25-42. -
Comparison of motor development in school aged children ages 9 and 10 in physical education classes and extracurricular sport workshops
Journal of Physical Activity and Sports Sciences; Vol. 18 Núm. 2 (2017): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-8. -
Compte-rendu du colloque «Réformation et Révolution» de l’Association Paul Tillich d’Expression Française (APTEF) à la Faculté de Théologie de la Friedrich-Schiller-Universität Jena (3 au 6 septembre 2017)
Palabra y Razón; Núm. 11 (2017): Palabra y Razón; 85-89. -
Comunidades, religión y espiritualidad
Cuadernos de Sociología; Núm. 9 (2021): Cuadernos de Sociología; 33-40. -
Conceptions about Inclusive Education and its relationship with the pedagogical practice of teachers:
Convergencia Educativa; Núm. 9 (2021): Convergencia Educativa; 16-29. -
Conceptual relations and developments of Social Work in the gerontological field
Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; Vol. 5 Núm. 1 (2019): Revista Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; 29-45. -
Conciencia de la injusticia y nuevo pacto social
Cuadernos de Sociología; Núm. 7 (2020): Cuadernos de Sociología; 60-63. -
“Condición humana y ecología integral:
Palabra y Razón; Núm. 16 (2019): Palabra y Razón; 99-108. -
Consequences of the transition from modern school to postmodernism:
Convergencia Educativa; Núm. 7 (2020): Convergencia Educativa; 58-71. -
Constituent affectivities
Palabra y Razón; Núm. 22 (2022): Palabra y Razón; 12-23. -
Construction of an instrument for measuring the perception of indices of inclusion of youth with disabilities in a university
UCMaule; Núm. 49 (2015): UCMaule; 55-67. -
Construir la memoria histórica para el futuro
Palabra y Razón; Núm. 23 (2023): Palabra y Razón; 219-239. -
Correlation and comparison between the level of physical activity and flexibility in boys and girls from 10 to 11 years of age from a school in Concepción. Chile
Ciencias de la Actividad Física UCM; Vol. 22 Núm. 1 (2021): Revista Ciencias de la Actividad Física UCM; 1-10. -
Corrientes éticas subyacentes en las políticas educativas en Chile
Convergencia Educativa; Núm. 3 (2014): Convergencia Educativa; 39-50. -
Covid-19. Silent social representations of agedness in the media
Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; Vol. 7 Núm. 1 (2021): Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; 97-110. -
¿ Cómo se configura la identidad laboral de los docentes Chilenos en la sociedad del conocimiento?
Convergencia Educativa; Núm. 6 (2015): Convergencia Educativa; 79-94. -
Critical processes for the delivery of quality rehabilitation services to drugdependents:
Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; Vol. 2 Núm. 1 (2017): Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; 10-33. -
Cuadros que se pintan a sí mismos. Fundamentos de una mitología de la razón en Nicolás de Cusa
Palabra y Razón; Núm. 18 (2020): Palabra y Razón; 122-139.