BASE Diseño e Innovación: Recent submissions
Now showing items 181-200 of 243
-
The enhancement of heritage : Interview with Elena Cruz T.
Base Diseño e Innovación; Vol. 5 No. 4 (2019): Design and heritage; 48-55. -
Diseño inclusivo para el impacto social en entornos de escasos recursos: Un estudio de caso sobre el diseño de sillas de ruedas todoterreno adecuadas
Base Diseño e Innovación; Vol. 6 No. 5 (2021): Design and global challenges. -
Metodología Compass en aulas multigrado de escuelas rurales en Chile: Capturando la percepción de docentes y estudiantes
Base Diseño e Innovación; Vol. 6 No. 5 (2021): Design and global challenges. -
Positive design during a pandemic: Rediscovering enjoyment through daily activities
Base Diseño e Innovación; Vol. 7 No. 6 (2022): Design, health and wellbeing; 12-29. -
La sequía y sus consecuencias: un nuevo desafío a nivel local
Base Diseño e Innovación; Vol. 6 No. 5 (2021): Design and global challenges. -
Enfoque basado en el diseño para construir la inclusión social y el pluralismo en la juventud
Base Diseño e Innovación; Vol. 6 No. 5 (2021): Design and global challenges. -
Diseño para la sostenibilidad: Soluciones a largo plazo para un problema complejo
Base Diseño e Innovación; Vol. 6 No. 5 (2021): Design and global challenges. -
Especulación urbana y estandarización del producto inmobiliario como factores de pobreza energética
Base Diseño e Innovación; Vol. 6 No. 5 (2021): Design and global challenges. -
RedBíos UDD: diseño e innovación sostenible para el Biobío
Base Diseño e Innovación; Vol. 6 No. 5 (2021): Design and global challenges. -
Con la urgencia del ahora
Base Diseño e Innovación; Vol. 6 No. 5 (2021): Design and global challenges. -
Editorial: Materiales emergentes y [bio-diseño]
Base Diseño e Innovación; Vol. 7 No. 7 (2022): Emerging materials and [bio-design]; 1-6. -
"The focus of architecture in education must be in the community": Interview with Jorge Marsino
Base Diseño e Innovación; Vol. 3 No. 2 (2016): Design for 21st century education; 64-71. -
Innovative learning from school: The Danish experience
Base Diseño e Innovación; Vol. 3 No. 2 (2016): Design for 21st century education; 51-61. -
Visual analogies : Representation of the design process and its application in the field of education
Base Diseño e Innovación; Vol. 3 No. 2 (2016): Design for 21st century education; 42-50. -
Physical environment of learning as the third educator
Base Diseño e Innovación; Vol. 3 No. 2 (2016): Design for 21st century education; 36-41. -
MIM, experience museum: Interview with Orieta Rojas y Milene Ramírez
Base Diseño e Innovación; Vol. 3 No. 2 (2016): Design for 21st century education; 86-95. -
"Educational spaces should be versatile": Interview with Humberto Eliash
Base Diseño e Innovación; Vol. 3 No. 2 (2016): Design for 21st century education; 72-79. -
The reader link: Interview with Yerko Tank & Fernanda Witt
Base Diseño e Innovación; Vol. 3 No. 2 (2016): Design for 21st century education; 80-85. -
Tinker trak: Revolutionizing education
Base Diseño e Innovación; Vol. 3 No. 2 (2016): Design for 21st century education; 26-35. -
Experience design at the service of education
Base Diseño e Innovación; Vol. 3 No. 2 (2016): Design for 21st century education; 96-101.