Browsing Pontificia Universidad Católica de Chile by Title
Now showing items 14241-14260 of 24083
-
Learning for Creating
Psykhe; Volumen 9, Número 2 (2000). -
Learning for life: A case study on the development of online community radio
Cuadernos.info; núm. 36: Comunicación y Desigualdad; 111-123. -
Learning for life: A case study on the development of online community radio
Cuadernos.info; No. 36 (2015): Dossier: Comunicación y desigualdad: la centralidad de los medios en la lucha por el reconocimiento; 111-123. -
Learning how to Make Scientific Concepts Explicit in Teacher Education: A Study of Student Teachers’ Explanations, Their Modifiability and Transference
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 51 Núm. 2 (2014); 86-97. -
Learning on Social Media: Vernacular Literacy and Academic Literacy in the Digital Production of School Students
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 58 Núm. 2 (2021): Lenguajes para el Aprendizaje. -
Learning outside the classroom: the role of the Spanish Translation and Interpreting Students Association in the competence acquisition process
Onomázein ; No. 31: 2015; 52-65. -
Learning Significance. The Idiosyncratic and the Collective
Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 26, No 1 (2000): Democracia, cultura, educación; 31-70. -
Learning Significance. The Idiosyncratic and the Collective
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 26 Núm. 1 (2000): Democracia, cultura, educación; 31-70. -
Learning Strategies: A Theory and Its Field Experience
Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 16, No 1 (1995): Educación media; 115-129. -
Learning Strategies: A Theory and Its Field Experience
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol. 16 No. 1 (1995): Educación media; 115-129. -
Learning to Read and Phonological Awareness: A Psycholinguistic Approach to Early Reading Instruction
Psykhe; Volumen 11, Número 1 (2002). -
Learning to Read and Phonological Awareness: A Psycholinguistic Approach to Early Reading Instruction
Psykhe; Vol. 11 Núm. 1 (2002). -
Learning to Read and Write in Times of Pandemic: An Exploratory Study of Freely Accessible Video- Recorded Capsules
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 59 Núm. 1 (2022): Ventanilla abierta. -
Learning to Study Texts: Innovative Activities to Enrich Textbook Reading Practices in Elementary Education
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 58 Núm. 2 (2021): Lenguajes para el Aprendizaje. -
Learning to teach history and social sciences: the curriculum and the didactic of social sciences
Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 30, No 1 (2002): Didáctica y construcción del conocimiento disciplinar en la escuela; 255-269. -
Learning to teach history and social sciences: the curriculum and the didactic of social sciences
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 30 Núm. 1 (2002): Didáctica y construcción del conocimiento...; 255-269. -
Lecciones de la experiencia chilena: la importancia democrática de lo regional
Revista EURE - Revista de Estudios Urbano Regionales; Vol. 12, núm. 34-35 (1985). -
Lecciones de una investigación integrativa sobre sustentabilidad urbana: el proyecto “Risk Habitat Megacity” en Santiago de Chile, 2006-2010
Revista EURE - Revista de Estudios Urbano Regionales; Vol. 38, núm. 113 (2012). -
Lecciones desde la planificación territorial y reconstrucción post desastre en Armenia, Colombia
Revista EURE - Revista de Estudios Urbano Regionales; Vol. 38, núm. 114 (2012). -
Lecciones superficiales. Transparencia y opacidad en las americas, siglo XVI
Revista Aisthesis; Núm. 31 (1998); 76-88.