Fundación Observatorio Ñuble: Recent submissions
Now showing items 21-40 of 100
-
Social networks in society and their link with citizenship training in secondary school students
. Revista Avante; Vol. 5 Núm. 1 (2023): Transformación Digital y Sociedad; 77-85 -
Business Intelligence and productivity in service companies: A systematic review of scientific literature of the last 5 years
. Revista Avante; Vol. 5 Núm. 1 (2023): Transformación Digital y Sociedad; 115-133 -
Digital Competencies of Educators in two kindergartens in Puerto Montt: : a gap in Education
. Revista Avante; Vol. 5 Núm. 1 (2023): Transformación Digital y Sociedad; 60-71 -
Self-perception of vocal fatigue in university teachers exposed to work noise during face-to-face classes
. Revista Avante; Vol. 5 Núm. 1 (2023): Transformación Digital y Sociedad; 106-114 -
¿What are the new challenges for teachers with the problem of grooming considering the advances of AI?
. Revista Avante; Vol. 5 Núm. 1 (2023): Transformación Digital y Sociedad; 72-76 -
Netflix: The Schumpeterian Entrepreneur in the Face of Industry Concentration Challenges in the SVOD Market
. Revista Avante; Vol. 5 Núm. 1 (2023): Transformación Digital y Sociedad; 22-43 -
Systematic review of scientific literature on electronic commerce and the value chain in the agricultural sector
. Revista Avante; Vol. 5 Núm. 1 (2023): Transformación Digital y Sociedad; 44-60 -
Use of artificial intelligence tools for the development of higher education in the chile army
. Revista Avante; Vol. 5 Núm. 1 (2023): Transformación Digital y Sociedad; 86-95 -
Approach to the Theory of the Network Society, Globalization and Connectivism in 21st century education
. Revista Avante; Vol. 5 Núm. 1 (2023): Transformación Digital y Sociedad; 96-105 -
Systematic review of scientific literature on business perception and change management for the use of virtual reality in companies
. Revista Avante; Vol. 5 Núm. 1 (2023): Transformación Digital y Sociedad; 10-21 -
Transformación Digital: Navegando los Caminos de la Sociedad Actual
. Revista Avante; Vol. 5 Núm. 1 (2023): Transformación Digital y Sociedad -
¿QUÉ NUEVAS ACCIONES PEDAGÓGICAS Y DE CONVIVENCIA SE PROPONEN EN EL AULA ANTE EL REGRESO A LA PRESENCIALIDAD?
. Revista Avante; Vol. 3 Núm. 1 (2021): Pluralismo Académico: Reflexiones y Discusiones actuales -
TRANSFORMACIÓN EDUCATIVA: EL POTENCIAL TECNOLÓGICO DE LA EDUCACIÓN EN LÍNEA FRENTE A LOS MÉTODOS TRADICIONALES
. Revista Avante; Vol. 3 Núm. 1 (2021): Pluralismo Académico: Reflexiones y Discusiones actuales -
PERCEPCIÓN EN TORNO A LA GORDOFOBIA EN ADULTOS JOVENES Y UNIVERSITARIOS CHILLAN-ÑUBLE, CHILE.
. Revista Avante; Vol. 3 Núm. 1 (2021): Pluralismo Académico: Reflexiones y Discusiones actuales -
Pluralismo Académico: Reflexiones y Discusiones actuales. Revista completa.
. Revista Avante; Vol. 3 Núm. 1 (2021): Pluralismo Académico: Reflexiones y Discusiones actuales -
SEGUNDO PERIODO DE LA PRESIDENTA BACHELET: ¿AUMENTO EN LA DESCENTRALIZACIÓN?
. Revista Avante; Vol. 3 Núm. 1 (2021): Pluralismo Académico: Reflexiones y Discusiones actuales -
Importance of research seedbeds as a formative research strategy and their contribution to the comprehensive training of future graduates – case of the Technological Institution Colegio Mayor de Bolívar.
. Revista Avante; Vol. 2 Núm. 1 (2020): Metodologías de las Ciencias Sociales ; 54-67 -
METODOLOGÍA Y ENSEÑANZA DE LA ASIGNATURA EXPRESIÓN ORAL Y ESCRITA: ANÁLISIS DE SU IMPORTANCIA EN ALUMNOS DE EDUCACIÓN SUPERIOR
. Revista Avante; Vol. 2 Núm. 1 (2020): Metodologías de las Ciencias Sociales ; 32-42 -
THE UTOPIA OF THE TRAINING OF RESEARCHERS IN EDUCATION; A REFLECTION FROM THE TEACHING OF THE METHODOLOGY OF RESEARCH.
. Revista Avante; Vol. 2 Núm. 1 (2020): Metodologías de las Ciencias Sociales ; 43-53 -
Reflexiones sobre la Metodología de la Investigación Jurídica en el Contexto de la Formación Profesional en Derecho
. Revista Avante; Vol. 2 Núm. 1 (2020): Metodologías de las Ciencias Sociales ; 19-31