Universidad de La Serena: Recent submissions
Now showing items 81-100 of 683
-
Currículum, Ciudad Y Formación De Maestros En Contextos De Violencia Urbana
Temas de Educación; Vol. 19 Núm. 1 (2013); 135-148. -
VARIABLES THAT AFFECT THE REMUNERATION OF AUDIT HOLDERS (2013-2015). UNIVERSITY OF LA SERENA
Revista Universitaria Ruta; Vol. 22 Núm. 1 (2020); 52-71. -
La Jurisdicción Internacional frente al Nuevo Derecho Internacional como medio de solución de las Controversias y su implicancia Constitucional comparada
Revista Universitaria Ruta; Vol. 22 Núm. II (2020); 22-40. -
Marketing y teoría de juegos, herramientas de enseñanza superior. Caso carrera de Comunicación Organizacional - UCE
Revista Universitaria Ruta; Vol. 22 Núm. II (2020); 3-20. -
Communication as an articulating pivot in the interpretation of natural and cultural heritage
Revista Universitaria Ruta; Vol. 22 Núm. 1 (2020); 72-83. -
Investment Proposal of solar panels for SMEs in the Southeast of México
Revista Universitaria Ruta; Vol. 22 Núm. 1 (2020); 2-31. -
Autopoiesis y sociopoiesis: desafíos de incorporar su aporte al cambio organizacional en la empresa
Revista Universitaria Ruta; Vol. 22 Núm. 1 (2020); 32-51. -
Brevísima noticia de la historia del código de procedimiento civil chileno de 1902: discusión en el Congreso Nacional y origen de su mensaje
Revista Universitaria Ruta; Vol. 22 Núm. II (2020); 41-59. -
Competencia en el mercado bancario chileno modelo Panzar-Rosse
Revista Universitaria Ruta; Vol. 22 Núm. II (2020); 60-78. -
La hija vertiginosa de Humberto Díaz Casanueva, o el germinar de la palabra
Logos: Revista de Lingüística, Filosofía y Literatura; Vol. 30 Núm. 2 (2020); 412-417. -
Learning the Phonopragmatic Features of Anger in Spanish as a Foreign Language
Logos: Revista de Lingüística, Filosofía y Literatura; Vol. 30 Núm. 2 (2020); 393-411. -
Mechanisms for the construction of an “unsettling effect” in traditional narrative: reproduced discourse, evidentiality and epistemic modality
Logos: Revista de Lingüística, Filosofía y Literatura; Vol. 30 Núm. 2 (2020); 365-378. -
Who are the non-native speakers of English? A critical discourse analysis of global ELT textbooks
Logos: Revista de Lingüística, Filosofía y Literatura; Vol. 30 Núm. 2 (2020); 281-296. -
Discourse analysis in the hybrid media system: a methodological approach
Logos: Revista de Lingüística, Filosofía y Literatura; Vol. 30 Núm. 2 (2020); 314-330. -
Conceptual metaphor in eurosceptic political discourse (French-Spanish)
Logos: Revista de Lingüística, Filosofía y Literatura; Vol. 30 Núm. 2 (2020); 349-364. -
Border Corpographies in J.M. Coetzee’s Waiting for the Barbarians (1980)
Logos: Revista de Lingüística, Filosofía y Literatura; Vol. 30 Núm. 2 (2020); 379-392. -
Ideational meanings associated to the gay community in texts from the Chilean cyber press
Logos: Revista de Lingüística, Filosofía y Literatura; Vol. 30 Núm. 2 (2020); 331-348. -
Exclusion of the ‘secondary student’. Multimodal analysis in Chilean media
Logos: Revista de Lingüística, Filosofía y Literatura; Vol. 30 Núm. 2 (2020); 297-313. -
The development of written communicative effectiveness in SFL: the Arabic speakers under consideration
Logos: Revista de Lingüística, Filosofía y Literatura; Vol. 30 Núm. 2 (2020); 268-280. -
Co-leadership in interaction: An analysis of the multimodal discourse during a meeting of a youth movement
Logos: Revista de Lingüística, Filosofía y Literatura; Vol. 30 Núm. 2 (2020); 187-205.