Perspectivas Educacional: Formación de Profesores: Recent submissions
Now showing items 101-120 of 547
-
Los seminarios colaborativos en un prácticum reflexivo de maestros. Análisis de una experiencia en la Universidad de Cantabria (España)
Perspectiva Educacional; Vol. 56 No. 3 (2017); 3-24. -
Conversación en la sala de clase. Conocimiento y logro escolar
Perspectiva Educacional; Vol. 56 No. 3 (2017); 25-49. -
La preparación de los directores de la Enseñanza Primaria para dirigir una escuela enfocada al desarrollo local.
Perspectiva Educacional; Vol. 57 No. 2 (2018). -
Aprendiendo de la experiencia:un dispositivo de análisis colaborativo de experiencias pedagógicas.
Perspectiva Educacional; Vol. 56 No. 2 (2017); 51-69. -
Jefes de UTP nóveles en Chile: desafíos del liderazgo pedagógico
Perspectiva Educacional; Vol. 56 No. 3 (2017); 76-97. -
Didactical gestures in the development of a study and research path at university level related to calculus: functioning of the dialectics
Perspectiva Educacional; Vol. 56 No. 1 (2017); 84-108. -
Organizational ethics in schools. analysis of educational concepts and practices.
Perspectiva Educacional; Vol. 56 No. 1 (2017); 127-146. -
Participación de los padres en la educación: una prueba del modelo de Hoover-Dempsey y Sandler
Perspectiva Educacional; Vol. 56 No. 2 (2017); 139-153. -
Comunidades virtuales de aprendizaje. El Caso del proyecto de realidad aumentada: RAFODIUM
Perspectiva Educacional; Vol. 56 No. 2 (2017); 117-138. -
Categorization of augmented reality and geolocation applications for mobile learning
Perspectiva Educacional; Vol. 56 No. 3 (2017); 124-141. -
Enfoque Ecológico Funcional en una escuela especial de discapacidades múltiples.
Perspectiva Educacional; Vol. 56 No. 2 (2017); 70-91. -
Gestión del aula y formación inicial de profesores. Un estudio de revisión
Perspectiva Educacional; Vol. 56 No. 2 (2017); 4-27. -
Editorial
Perspectiva Educacional; Vol. 55 No. 2 (2016); 1-2. -
The musical education in primary education of spain. Spread the curriculum as a problem
Perspectiva Educacional; Vol. 55 No. 2 (2016); 158-170. -
Science Teacher Training: Description and analysis of possible relationships between the learning conceptions of professors and university students
Perspectiva Educacional; Vol. 56 No. 1 (2017); 4-24. -
Highly gifted and attention disorder deficit hyperactivity: a case report.
Perspectiva Educacional; Vol. 56 No. 1 (2017); 164-182. -
Supervision device pedagogical practices: a proposal for re-construction from complexity
Perspectiva Educacional; Vol. 55 No. 2 (2016); 3-20. -
Chilean public policies and social inclusion of deaf people
Perspectiva Educacional; Vol. 56 No. 1 (2017); 183-201. -
Relationship between teaching styles and types of teaching personalities in a private institution of higher education
Perspectiva Educacional; Vol. 56 No. 1 (2017); 62-83. -
Perceptions of Science and Technology in Technological Upper Level students in Veracruz, Mexico
Perspectiva Educacional; Vol. 56 No. 1 (2017); 43-61.