Browsing Calidad en la Educación by Subject "higher education"
Now showing items 1-20 of 76
-
The academic career an empirical analysis on its structure and organization in Chile.
Calidad en la Educación; No. 29 (2008): Revista Calidad en la Educación; 36-62. -
Academic Leveling Scholarship: The Experience of a Public Policy Applied in a Chilean University
Calidad en la Educación; No. 42 (2015): Revista Calidad en la Educación; 189-208. -
Academic Performance of students from different socio-economic levels in universities: The case of the Catholic University of Chile
Calidad en la Educación; No. 40 (2014): Revista Calidad en la Educación; 22-52. -
Accreditation of higher education in the United States: opinion of the courts
Calidad en la Educación; No. 26 (2007): Revista Calidad en la Educación: Educación Superior: Diversidad y Acceso; 377-407. -
Analisis of the implementation of the b-learning modality in undergraduate programs at three chilean universities
Calidad en la Educación; No. 50 (2019); 216-255. -
Analysis of the Scientific Productivity and Technical Efficiency of Chilean Universities
Calidad en la Educación; No. 54 (2021): Revista Calidad en la Educación; 245-270. -
Aspiring to a selective university and achievement of aspitations: Determinant factors
Calidad en la Educación; No. 40 (2014): Revista Calidad en la Educación; 236-267. -
Between democracy and dictatorship: higher education inclusion in countries of Latin America, Eastern and Western Europe (1950-2000).
Calidad en la Educación; No. 38 (2013): Revista Calidad en la Educación; 245-275. -
Beyonds Dropouts: Academic Trajectories in Higher Education in Chile
Calidad en la Educación; No. 49 (2018); 137-187. -
Career Choice among low socioeconomic-status newcomers in highly selective chilean universities
Calidad en la Educación; No. 40 (2014): Revista Calidad en la Educación; 96-128. -
Challenges of Quality Assurance for Vocational Education and Training institutions Facing the Mandatory Accreditation System in Chile.
Calidad en la Educación; No. 56 (2022): Revista Calidad en la Educación; 5-40. -
Characterization of first generation students in higher education. New paths to equity in education.
Calidad en la Educación; No. 32 (2010): Revista Calidad en la Educación; 44-76. -
The chilean spring: neither conservative nor revolutionary. A sociological explanation of the historical meaning of the 2011 chilean university movement
Calidad en la Educación; No. 48 (2018): Revista Calidad en la Educación; 251-272. -
Chileans with Disabilities Studying Abroad
Calidad en la Educación; No. 56 (2022): Revista Calidad en la Educación; 359-392. -
Civic ethics: integrating experience.
Calidad en la Educación; No. 37 (2012): Revista Calidad en la Educación; 205-221. -
Common Misunderstandings about the Financing of Higher Education World Wide
Calidad en la Educación; No. 43 (2015): Revista Calidad en la Educación; 231-261. -
Competencies learning: empirical analysis in universitary studies on Tourism at Spain.
Calidad en la Educación; No. 28 (2008): Revista Calidad en la Educación: La Profesión Académica; 278-304. -
The concept of system of higher education systems: The Chilean case
Calidad en la Educación; No. 44 (2016): Revista Calidad en la Educación; 276-299. -
Conceptualization and Experience of the Internationalisation of Chilean Undergraduate Studies
Calidad en la Educación; No. 43 (2015): Revista Calidad en la Educación; 169-200. -
Considerations about employability in higher education
Calidad en la Educación; No. 48 (2018): Revista Calidad en la Educación; 273-291.