Universidad Católica del Maule: Recent submissions
Now showing items 141-160 of 2504
-
Pluralistic dimensions of value of ecosystem services as an opportunity towards transdiscipline
Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; Vol. 9 Núm. 1 (2023): Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; 95-111. -
Reseña Reseña del libro: “¿Cómo hacer informes sociales periciales? Guía teórico- metodológica para trabajadores sociales”.
Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; Vol. 9 Núm. 1 (2023): Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; 113-118. -
Editorial
Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; Vol. 9 Núm. 1 (2023): Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; 5-8. -
The persistence of “ageism” in the treatment of the elderly
Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; Vol. 9 Núm. 1 (2023): Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; 31-56. -
Reflections about design of interviews for analysis of aging in academy
Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; Vol. 9 Núm. 1 (2023): Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; 78-93. -
Masculinity(s) in the age
Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; Vol. 9 Núm. 1 (2023): Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; 57-77. -
A network of older persons in the face of the pandemic
Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; Vol. 9 Núm. 1 (2023): Pensamiento y Acción Interdisciplinaria; 10-30. -
Case study
Convergencia Educativa; Núm. 13 (2023): Revista Convergencia Educativa; 44-61. -
Perception of teachers in relation to the relevance of the curricular priorization in Physical Education and Health
Convergencia Educativa; Núm. 13 (2023): Revista Convergencia Educativa; 17-27. -
Appropriation of self-assessment in leading teachers of the process at the Universidad Cooperativa de Colombia - Campus Arauca
Convergencia Educativa; Núm. 13 (2023): Revista Convergencia Educativa; 62-76. -
The challenge of training teachers to deal with the 21st century education
Convergencia Educativa; Núm. 13 (2023): Revista Convergencia Educativa; 28-43. -
Collaborative work during pandemics
Convergencia Educativa; Núm. 13 (2023): Revista Convergencia Educativa; 7-16. -
Reseña de Libro
Convergencia Educativa; Núm. 13 (2023): Revista Convergencia Educativa; 77-83. -
Presentación Dossier
Palabra y Razón; Núm. 22 (2022): Palabra y Razón; 9-11. -
Religious fundamentalism
Palabra y Razón; Núm. 22 (2022): Palabra y Razón; 121-144. -
Fraternity as a constitutional political principle: notes for the discussion of a new Constitution for Chile
Palabra y Razón; Núm. 22 (2022): Palabra y Razón; 76-87. -
On participation and political decision-making in chile. Behind the horizon of possibility
Palabra y Razón; Núm. 22 (2022): Palabra y Razón; 25-41. -
Constituent affectivities
Palabra y Razón; Núm. 22 (2022): Palabra y Razón; 12-23. -
Ethics and political activity. Hate speeches, negationism and disinformation at chile’s constitutional convention
Palabra y Razón; Núm. 22 (2022): Palabra y Razón; 56-74. -
Philosophy, violence and education
Palabra y Razón; Núm. 22 (2022): Palabra y Razón; 89-119.