Pensamiento Educativo: Recent submissions
Now showing items 1121-1140 of 1372
-
What is 'Good Thinking'? State of the Art of the Argument
. Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 15, No 2 (1994): Enfoques congnitivos; 13-28 -
Teacher's Creativity vs. Professional Autonomy. Issues Derived from Research on the Topic
. Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 14, No 1 (1994): Formación de profesores; 13-50 -
Cooperation Between School and Enterpirse as a Learning Place for Professional Technical Education's Improvement
. Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol. 16 No. 1 (1995): Educación media; 197-226 -
Suitable Curricula for the Secondary School Changes in the Roles of the State, the Teachers and the Students
. Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol. 16 No. 1 (1995): Educación media; 71-113 -
Secondary Education Structure
. Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol. 16 No. 1 (1995): Educación media; 13-35 -
Occupation Families' Generation
. Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol. 16 No. 1 (1995): Educación media; 175-196 -
Institutional Project and School Management in a Decentralized Context
. Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol. 16 No. 1 (1995): Educación media; 37-69 -
The Spanish Experience of Incorporing Basic Professional Training in Secondary Education and in the Development of Specific Training at High and Middle Level
. Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol. 16 No. 1 (1995): Educación media; 131-148 -
Where to?: An Itinerary from which We Can Learn
. Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol. 16 No. 1 (1995): Educación media; 149-173 -
Learning Strategies: A Theory and Its Field Experience
. Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol. 16 No. 1 (1995): Educación media; 115-129 -
Teacher's Training Curriculum
. Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol. 16 No. 1 (1995): Educación media; 227-244 -
Multicultural Society, Ethical Pluralism and Education: Some Problems about Value-Ethical Argument
. Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol. 18 No. 1 (1996): Educación en valores; 53-86 -
Educational Finance and "Modernization". Some Subtleties and Complexities
. Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol. 17 No. 2 (1995): Políticas de reforma educativa; 229-253 -
French Educational Policy during F. Mitterrand's Two Presidencies
. Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol. 17 No. 2 (1995): Políticas de reforma educativa; 191-205 -
The Characteristics of Reform Policies or Educational Innovation in Chile: Historical Perspective
. Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol. 17 No. 2 (1995): Políticas de reforma educativa; 207-228 -
Anthropological Perspective of an Education on Values
. Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol. 18 No. 1 (1996): Educación en valores; 87-103 -
Towards a New Paradigm of Educational Reforms: The Chilean Experience
. Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol. 17 No. 2 (1995): Políticas de reforma educativa; 173-189 -
Conceptual Basis of Moderning the Administration
. Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol. 17 No. 2 (1995): Políticas de reforma educativa; 255-269 -
Education on Values as a Demand from Modern Society
. Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol. 18 No. 1 (1996): Educación en valores; 13-52 -
European's Educational Policies about Evaluation of Educational Quality
. Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol. 17 No. 2 (1995): Políticas de reforma educativa; 155-171