Browsing BASE Diseño e Innovación by Title
Now showing items 49-68 of 193
-
Design as a force to overcome poverty
Base, Diseño e Innovación; No 3: Diseño en Iberoamérica; 82-93. -
DESIGN AS A TOOL TO PROMOTE INTRAREGIONAL INNOVATION
Base, Diseño e Innovación; No Cero (2014): Innovación; 80-85. -
DESIGN AS CATALYST OF INNOVATION: FROM PUSH TO PULL
Base, Diseño e Innovación; No Cero (2014): Innovación; 16-21. -
Design at the service of health
Base, Diseño e Innovación; No 1: Cobre; 88-97. -
Design District Gran Concepción: territory development through design driven innovation
Base, Diseño e Innovación; No 3: Diseño en Iberoamérica; 117-123. -
Design goes to school: opportunities to apply the design process in Chilean school education
Base, Diseño e Innovación; No 2: Diseño para la educación del siglo XXI; 226-239. -
Design in Cuba: social change and creative effervescence
Base, Diseño e Innovación; No 3: Diseño en Iberoamérica; 94-103. -
Design Research from the Sustainability Paradigm Perspective
Base, Diseño e Innovación; No 3: Diseño en Iberoamérica; 238-247. -
Design thinking trickling into classrooms
Base, Diseño e Innovación; No 2: Diseño para la educación del siglo XXI; 150-157. -
Design, Overdesign and Epistemic Community. A Discussion on the Limits of the Professional Field
Base, Diseño e Innovación; No 3: Diseño en Iberoamérica; 268-277. -
Design: a partner for the development of twenty-first century skills
Base, Diseño e Innovación; No 2: Diseño para la educación del siglo XXI; 10-11. -
DISCIPLINE
Base, Diseño e Innovación; No 2: Diseño para la educación del siglo XXI; 26-35. -
DISCIPLINE
Base, Diseño e Innovación; No 3: Diseño en Iberoamérica; 74-79. -
Diseño chileno, ¿un patrimonio en peligro?
Base, Diseño e Innovación; No 4: Diseño y patrimonio; 120-125. -
Diseño Shakespear
Base, Diseño e Innovación; No 3: Diseño en Iberoamérica; 298-303. -
Diseño y patrimonio cultural, alternativas para la valoración: Paço do Frevo, Recife, Pernambuco, Brasil
Base, Diseño e Innovación; No 4: Diseño y patrimonio; 90-101. -
DLAB AT UDD: INCUBATING INNOVATION FROM THE ACADEMY
Base, Diseño e Innovación; No Cero (2014): Innovación; 52-57. -
Eduardo Reyes
Base, Diseño e Innovación; No 1: Cobre; 188-191. -
"Education should be linked with emotions"
Base, Diseño e Innovación; No 2: Diseño para la educación del siglo XXI; 158-167. -
"Educational spaces should be versatile"
Base, Diseño e Innovación; No 2: Diseño para la educación del siglo XXI; 72-79.