Browsing Pensamiento Educativo by Title
Now showing items 1339-1358 of 1372
-
Value Offering at the University
Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 18, No 1 (1996): Educación en valores; 233-261. -
Values in University Formation
Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 18, No 1 (1996): Educación en valores; 211-232. -
Values in University Formation
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 18 Núm. 1 (1996): Educación en valores; 211-232. -
Video Conference and Its Impact on Education
Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 21, No 2 (1997): Nuevas tecnologías en la escuela (y 2); 293-310. -
Video Conference and Its Impact on Education
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 21 Núm. 2 (1997): Nuevas tecnologías en la escuela (y 2); 293-310. -
Viola Soto: sixty years of professional development
Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 34, No 1 (2004): Grandes pedagogos en la historia de la educación chilena y su pensamiento educativo; 419-443. -
Violencia escolar, infancia y pobreza: perspectivas de estudiantes de educación primaria
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 59 Núm. 1 (2022): Ventanilla abierta. -
Virtualidad y cultura digital en las experiencias escolares infantiles: una etnografía visual en contexto de pobreza
Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 57, No 1 (2020); 1-17. -
Virtuality and Digital Culture in Children’s School Experiences: A Visual Ethnography in Context of Poverty
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 57 Núm. 1 (2020); 1-17. -
“We Got Through It and Got There, But Some People Were Left Behind”: Writing Across the Curriculum and in the Formative Stages at University
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 59 Núm. 2 (2022): Más allá de los textos: investigaciones situadas de la escritura. -
What Are and How to Teach Big Ideas of Science Education: Stories from the Discussion around a Teacher´s Practice
Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 55, No 1 (2018); 1-16. -
What Are and How to Teach Big Ideas of Science Education: Stories from the Discussion around a Teacher´s Practice
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 55 Núm. 1 (2018); 1-16. -
What Are and How to Teach Big Ideas of Science Education: Stories from the Discussion around a Teacher´s Practice
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 55 Núm. 1 (2018); 1-16. -
What Books do Young Girls and Boys Prefer to Read in the Initial Stage of Formal Reading Instruction?
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 58 Núm. 2 (2021): Lenguajes para el Aprendizaje. -
What do Teachers Learn in Their First Year of Practice? Beginning Teachers’ Own Experiences
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 51 Núm. 2 (2014); 56-74. -
What is 'Good Thinking'? State of the Art of the Argument
Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 15, No 2 (1994): Enfoques congnitivos; 13-28. -
What is 'Good Thinking'? State of the Art of the Argument
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 15 Núm. 2 (1994): Enfoques congnitivos; 13-28. -
What is Bildung? The Everlasting Attractiveness of a Fuzzy Concept in German Educational Theory
Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 51, No 1 (2014); 35-45. -
What is Bildung? The Everlasting Attractiveness of a Fuzzy Concept in German Educational Theory
Pensamiento Educativo, Revista de Investigación Latinoamericana (PEL); Vol. 51 Núm. 1 (2014); 35-45. -
What to teach and learn in the 21st century?
Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 32, No 1 (2003): Cognición y aprendizaje; 49-70.