Pensamiento Educativo: Recent submissions
Now showing items 961-980 of 1372
-
Teachers of Technological Education: an Approach to their Professional Profile
. Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 25, No 2 (1999): Educación tecnológica; 241-264 -
Rural Education. Curriculum and Technological Education: a New Political Dialogue
. Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 25, No 2 (1999): Educación tecnológica; 119-206 -
Science Place in Technological Education
. Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 25, No 2 (1999): Educación tecnológica; 207-216 -
Evaluation of Education in Technology
. Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 25, No 2 (1999): Educación tecnológica; 217-239 -
Demands of Work World and Technological Education
. Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 25, No 2 (1999): Educación tecnológica; 89-117 -
Conceptual Precisions of Equity Principle
. Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 26, No 1 (2000): Democracia, cultura, educación; 15-29 -
Thinking Skills and Democratic Way of Life
. Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 26, No 1 (2000): Democracia, cultura, educación; 71-89 -
Learning Significance. The Idiosyncratic and the Collective
. Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 26, No 1 (2000): Democracia, cultura, educación; 31-70 -
The Epistemological and Didactic Dilema in Sciences Teaching Curriculum. How to Approach it in a CTS Issue?
. Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 25, No 2 (1999): Educación tecnológica; 299-331 -
Interrelate among CTS Curricular Issues and Evaluation Issues
. Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 25, No 2 (1999): Educación tecnológica; 265-298 -
Technological Education, a New Learning Sector
. Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 25, No 2 (1999): Educación tecnológica; 15-69 -
The Education in the Third Millenium. Design of Anticipation to the Process of Educational Reform in Chile
. Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 24, No 1 (1999): Ciencia, tecnología y sociedad; 295-312 -
Technological Education, a New Learning Sector
. Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 25, No 2 (1999): Educación tecnológica; 71-88 -
Criteria to Identify the Relevance of Educational Research
. Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 24, No 1 (1999): Ciencia, tecnología y sociedad; 313-331 -
APQUA: a STS Project Starting from the Chemical Products
. Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 24, No 1 (1999): Ciencia, tecnología y sociedad; 269-294 -
The Relationship between STS apprach and the Teachers Training
. Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 24, No 1 (1999): Ciencia, tecnología y sociedad; 165-180 -
The Relationship between STS Apprach and the Teachers Training
. Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 24, No 1 (1999): Ciencia, tecnología y sociedad; 181-199 -
The teachers training and the STS approach
. Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 24, No 1 (1999): Ciencia, tecnología y sociedad; 201-215 -
The Creativity as Development Process in Restrictive Environments: How to Approximate it in the Scholar Science
. Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 24, No 1 (1999): Ciencia, tecnología y sociedad; 249-267 -
The Understanding of Texts, a Method to Improve the Quality of the Scientific Teaching
. Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana; Vol 24, No 1 (1999): Ciencia, tecnología y sociedad; 235-247