Browsing Perspectivas Educacional: Formación de Profesores by Title
Now showing items 262-281 of 285
-
The identity of family: An educative challenge
Perspectiva Educacional; Vol 55, No 1 (2016); 95-150. -
The Innovation in the classroom: respect for the design and curriculum development.
Perspectiva Educacional; Vol 50, No 1 (2011): Desarrollo Cognitivo y Aprendizaje; 61-86. -
THE MATHEMATICS TEACHER FORMATION FROM THE ANTHROPOLOGICAL THEORY OF THE DIDACTIC: A CASE STUDY
Perspectiva Educacional; Vol 53, No 2 (2014): Formación Docente; 20-44. -
The musical education in primary education of spain. Spread the curriculum as a problem
Perspectiva Educacional; Vol 55, No 2 (2016); 158-170. -
The practicum: an opportunity of professional development
Perspectiva Educacional; Vol 50, No 2 (2011): Didáctica y Prácticas Pedagógicas; 77-95. -
The relationship between styles of supervision during Student Teaching and self efficacy belief among Elementary Education Preservice teachers
Perspectiva Educacional; Vol 50, No 2 (2011): Didáctica y Prácticas Pedagógicas; 96-122. -
The Remix of Culturally relevant pedagogy: pertinence, possibilities, and adaptations for the chilean context.
Perspectiva Educacional; Vol 56, No 1 (2017); 109-126. -
THEORETICAL APPROACHES IN INVESTIGATION FOR THE INTEGRATION DIGITAL TECHNOLOGY IN MATHEMATICS EDUCATION
Perspectiva Educacional; Vol 53, No 2 (2014): Formación Docente; 129-150. -
Trabajo de campo: producción y significancia de conocimiento geográfico
Perspectiva Educacional; Vol 57, No 2 (2018). -
TRAINING MATH TEACHERS AT THE PRIMARY LEVEL. THE DIDACTIC CONTRACT: A CASE STUDY
Perspectiva Educacional; Vol 53, No 2 (2014): Formación Docente; 68-90. -
Tutorías de prácticas: representaciones acerca del rol del tutor y las estrategias pedagógicas
Perspectiva Educacional; Vol 59, No 1 (2020); 30-51. -
TWO TEACHER’S EXTRAORDINARY PEOPLE IN THEIR PERSONAL TRAJECTORY: TO LOOK TO ANOTHER AND MORAL SENSITIVITY IN THE EDUCATIONAL RELATIONSHIP
Perspectiva Educacional; Vol 53, No 2 (2014): Formación Docente; 112-128. -
Un estudio discursivo de la identidad de profesores de matemática en formación de posgrado
Perspectiva Educacional; Vol 54, No 2 (2015); 74-91. -
Una escuela con nuevos ritmos: Percepciones sobre el uso del tiempo escolar
Perspectiva Educacional; Vol 55, No 1 (2016); 20-37. -
UNA MIRADA A LOS ESPACIOS EDUCATIVOS MÁS ALLÁ DEL AULA EN DOS ESCUELAS PÚBLICAS CHILENAS DESDE LA PERSPECTIVA DE LA JUSTICIA ESPACIAL
Perspectiva Educacional; Vol 59, No 3 (2020); 70-91. -
Una mirada hacia la inclusión: barreras en el camino a la participación
Perspectiva Educacional; Vol 52, No 2 (2013): Tecnologías y Ambientes de Aprendizaje; 177-200. -
Una reflexión acerca de la indagación narrativa autobiográfica en formadores/as de docentes para la justicia social
Perspectiva Educacional; Vol 58, No 2 (2019); 169-189. -
Unravelling the hidden side of English teaching in a university context: an overview of a group of teachers of English
Perspectiva Educacional; Vol 50, No 2 (2011): Didáctica y Prácticas Pedagógicas; 123-148. -
Uso de la red social facebook como herramienta de aprendizaje en estudiantes universitarios: estudio integrado sobre percepciones
Perspectiva Educacional; Vol 57, No 1 (2018); 99-119. -
Uso del modelo TPACK como herramienta de innovación para el proceso de enseñanza-aprendizaje en matemáticas
Perspectiva Educacional; Vol 57, No 2 (2018).