Browsing Calidad en la Educación by Title
Now showing items 249-268 of 1174
-
Diversity and differentiation, PHD program options in Chile
Calidad en la Educación; Nº 47 (2017): Revista Calidad en la Educación; 179-214. -
Diversity and differentiation, PHD program options in Chile
Calidad en la Educación; No. 47 (2017): Revista Calidad en la Educación; 179-214. -
Diversity and higher education: initial reflections
Calidad en la Educación; Nº 26 (2007): Revista Calidad en la Educación: Educación Superior: Diversidad y Acceso; 19-36. -
Diversity and higher education: initial reflections
Calidad en la Educación; No. 26 (2007): Revista Calidad en la Educación: Educación Superior: Diversidad y Acceso; 19-36. -
Do we assess what really matters? the challenge of autenthic assessment in higher education
Calidad en la Educación; Nº 50 (2019); 492-509. -
Do we assess what really matters? the challenge of autenthic assessment in higher education
Calidad en la Educación; No. 50 (2019); 492-509. -
Do We Train Teachers on Writing? Writing Opportunities Across the Curriculum in Elementary Teacher Education Programs
Calidad en la Educación; Nº 56 (2022): Revista Calidad en la Educación; 212-254. -
Do We Train Teachers on Writing? Writing Opportunities Across the Curriculum in Elementary Teacher Education Programs
Calidad en la Educación; No. 56 (2022): Revista Calidad en la Educación; 212-254. -
Doctoral Programs in Chile: A Typological Proposal to Explore Their Diversity
Calidad en la Educación; Nº 49 (2018); 188-233. -
Doctoral Programs in Chile: A Typological Proposal to Explore Their Diversity
Calidad en la Educación; No. 49 (2018); 188-233. -
Doctoral programs in education: an example of deregulation in the higher education field in Chile.
Calidad en la Educación; Nº 34 (2011): Revista Calidad en la Educación; 15-42. -
Doctoral programs in education: an example of deregulation in the higher education field in Chile.
Calidad en la Educación; No. 34 (2011): Revista Calidad en la Educación; 15-42. -
Does Tertiary Education in Chile Promote the Development of Written Argumentation Skills?: An Exploratory and Comparative Study of Students in Both Traditional and Vocational Programs.
Calidad en la Educación; Nº 43 (2015): Revista Calidad en la Educación; 201-228. -
Does Tertiary Education in Chile Promote the Development of Written Argumentation Skills?: An Exploratory and Comparative Study of Students in Both Traditional and Vocational Programs.
Calidad en la Educación; No. 43 (2015): Revista Calidad en la Educación; 201-228. -
Double-Edged Leadership: Headteachers in Early Childhood Education
Calidad en la Educación; Nº 56 (2022): Revista Calidad en la Educación; 255-291. -
Double-Edged Leadership: Headteachers in Early Childhood Education
Calidad en la Educación; No. 56 (2022): Revista Calidad en la Educación; 255-291. -
DUOC UC: una experiencia en la formación técnica y profesional.
Calidad en la Educación; Nº 16 (2002): Revista Calidad en la Educación: la educación superior y el mundo laboral; 133-141. -
DUOC UC: una experiencia en la formación técnica y profesional.
Calidad en la Educación; No. 16 (2002): Revista Calidad en la Educación: la educación superior y el mundo laboral; 133-141. -
Dynamic university proceses: total quality management model
Calidad en la Educación; Nº 24 (2006): Revista Calidad en la Educación: La gestión de las instituciones de educación superior; 17-34. -
Dynamic university proceses: total quality management model
Calidad en la Educación; No. 24 (2006): Revista Calidad en la Educación: La gestión de las instituciones de educación superior; 17-34.