Browsing Calidad en la Educación by Title
Now showing items 479-498 of 1174
-
How prepared are new school principals? analysis of training and labor trajectories prior to assuming their position
Calidad en la Educación; No. 48 (2018): Revista Calidad en la Educación; 17-49. -
How Professionalized Are the Academic Hiring Processes in Chilean Universities?
Calidad en la Educación; Nº 58 (2023): Revista Calidad en la Educación; 268-309. -
How Professionalized Are the Academic Hiring Processes in Chilean Universities?
Calidad en la Educación; No. 58 (2023): Revista Calidad en la Educación; 268-309. -
How the practical component of initial primary education teacher training is organized in Chile's universities: an exploratory study
Calidad en la Educación; Nº 50 (2019); 12-48. -
How the practical component of initial primary education teacher training is organized in Chile's universities: an exploratory study
Calidad en la Educación; No. 50 (2019); 12-48. -
Ideas centrales para una propuesta de arancel diferenciado.
Calidad en la Educación; Nº 14 (2001): Revista Calidad en la Educación: El financiamiento en la educación superior; 1-2. -
Ideas centrales para una propuesta de arancel diferenciado.
Calidad en la Educación; No. 14 (2001): Revista Calidad en la Educación: El financiamiento en la educación superior; 1-2. -
Identidad social en estudiantes de psicología de una universidad privada.
Calidad en la Educación; Nº 21 (2004): Revista Calidad en la Educación: El aseguramiento de la calidad de la educación superior; 321-336. -
Identidad social en estudiantes de psicología de una universidad privada.
Calidad en la Educación; No. 21 (2004): Revista Calidad en la Educación: El aseguramiento de la calidad de la educación superior; 321-336. -
Identification of learning support needs and participation of university students with a visual disability: a narrative biographical study
Calidad en la Educación; Nº 53 (2020); 42-76. -
Identification of learning support needs and participation of university students with a visual disability: a narrative biographical study
Calidad en la Educación; No. 53 (2020); 42-76. -
Impact of accreditation processes at University of Concepción
Calidad en la Educación; Nº 24 (2006): Revista Calidad en la Educación: La gestión de las instituciones de educación superior; 185-196. -
Impact of accreditation processes at University of Concepción
Calidad en la Educación; No. 24 (2006): Revista Calidad en la Educación: La gestión de las instituciones de educación superior; 185-196. -
Impact of quality assurance policies in higher education programs: an exploratory study.
Calidad en la Educación; Nº 32 (2010): Revista Calidad en la Educación; 16-42. -
Impact of quality assurance policies in higher education programs: an exploratory study.
Calidad en la Educación; No. 32 (2010): Revista Calidad en la Educación; 16-42. -
The implementation model of service learning (S+L) in the Catholic University:an experience that positively impact the comprehensive professional training
Calidad en la Educación; No. 39 (2013): Revista Calidad en la Educación; 198-212. -
The Implicit Theories of Brazilian University Teachers on the Motivation of Their Students to Learn
Calidad en la Educación; No. 53 (2020); 252-283. -
Inclusive Schools in the Context of Social Segregation in the Chilean School System
Calidad en la Educación; Nº 42 (2015): Revista Calidad en la Educación; 93-122. -
Inclusive Schools in the Context of Social Segregation in the Chilean School System
Calidad en la Educación; No. 42 (2015): Revista Calidad en la Educación; 93-122. -
Incorporation of Spain into the European Area of Higher Education: The Case of a Catalan University.
Calidad en la Educación; Nº 31 (2009): Revista Calidad en la Educación; 124-142.